Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

rette design for vækst ? eller andet godt til håndværk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino

Vi sidder her og har fået rigtig gode råd og vejledning her på amino om vores nye design og hjemmeside og vil i den forbindelse spørge om en side som denne sidder lige i skabet: janus-totalservice.dk

Med det tænker jeg følgende:

- Underside med Vi tilbyder               (service til kunden)

- Underside med kunderne siger       (tryghed for kunden)

- Underside med billeder af opgaver  (tryghed for kunden)

- Underside med kontakt.

Vi tænker derudover en boks med mulighed for blot at indtaste navn og nummer og vi ringer tilbage.

Synes siden er sat flot og overskuelig op, dog er jeg i tvivl om der er for lidt tekst rent SEO mæssigt..

Kom gerne med gode råd om vores videre udvikling af side og hvad vi skal og ikke skal

OBS: inden der kommer tilbud alle steder fra om at lave opgaven, så er vores budget lige pt. 0,- til design af side!. Men nogen der ønsker at hjælpe lidt her og der ligger vi gerne link eller andet ind, evt byttehandel med en skøn service fra os :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

slet ingen der kan give indspark her :)

Fra København
Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 45
Fra  Promodesigns.dk Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

- Jeg synes bestemt i bør sætte en kontakt formular ind hvor der er mulighed for at i kan ringe tilbage.. Husk Email i forbindelse med det :)

- I skal nok passe på med bare at fylde tekst på, da det som regel ender med en dårlig tekst, hvis focus er at det bare skal fylde istedet for at give den absolut vigtigste information videre til kunden. Kort og godt er bedre end en lang gange vrøvl ;)

Hvad designet angår må jeg som professionel web designer ærligt indrømme at det godt kan gøres bedre, så en smugle tiltrængt kunne det nu godt være, men det skal dog siges at den ikke er HELT gal.. :)

Mvh. Johannes Ottesen

Indehaver af promodesigns.dk

Leverer til onlinestrategi.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)