Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Morten Strunge gjorde det i DK, jeg vil gør det i et uland med dansk ekspertise.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Dec 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer,

Jeg er dansk statsborger, men oprindeligt fra et uland. I dette land er der store økonomisk boom især i telemarkedet, hvor der er selskaber meget meget ringe marketingskompetencer henter store summer i storstil. Efter mange års observation, mener jeg, at jeg ville kunne gør det meget bedre med nogle danske modeller, som f.eks. Onfone. Onfone blev stiftet af en ung fyr med meget begrænset uddannelse indenfor teknologi eller noget som helst andet.

Jeg er nu ved at undersøge om hvordan man kan stifte et teleselskab og hvordan det fungerer. Men der er bare ikke så mange steder man kan henvende sig og få indblik på hvorfra man kan starte. 

Mvh Samir

Fra København K
Tilmeldt 31. Aug 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne være du skulle passe på med at stifte lige præcis efter Onfones model, medmindre du kan skaffe væsentlig investor kapital. Onfone har nemlig i såvidt jeg ved næsten alle år haft underskud, men det er blevet finansieret af investorer fordi de har brugt så mange penge på markedsføring. De ville dog tjene penge hvis de stoppede med at markedsføre sig nu hvilket selvfølgelig er et plus, men du kan ikke bootstrappe dig til en Onfone model. Men held og lykke :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)