Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En God telefonsælger?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.
Er det muligt at finde en skide dygtig telefonsælger her inde? Som kan hjælpe mig med at skaffe kunder , som vi ønsker at uføre rengøring hos??
Kontakt mig gerne !! :)

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 16. Dec 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

 

Jeg er lige pt. kunderådgiver, sælger, regningsansvarlig og Outboundansvarlig hos TDC's kundeservice center i Odense.

Jeg søger nye udfordringer og har været sælger siden jeg kan huske - første virksomhed jeg begyndte at sælge for var Topcare hvor jeg solgte prøvepakker med vaske og rengøringsmidler.

Foruden det har jeg arbejdet for Salgsbureauet i Odense hvor jeg har all time high rekorden i at booke flest møder med Clearsense.

Min mail er jacob68bgi@gmail.com og mit nr. er 30114749 - Jeg glæder mig til at høre hvad du har at tilbyde.

Med venlig hilsen

Jacob Nielsen

Tilmeldt 18. Aug 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hmm

Jeg er til daglig sælger både indgående og udgående opkald, og sidder i et team af rigtig dygtige sælgere. refference kan fremvises, men kan uden at tøve sige at der er snakke om nogle kompetente sælgere som har en hit rate på 33% på abonnementer.

Står i for telefoner, headset, computere, eller er dette noget vi skal sørge for? er arbejdet provisionslønnet eller fastlønnet?

Som nævnt er der nogle regler for hvad man må og ikke må indenfor telefonsalg, men du er meget velkommen til at smide mig en besked og jeg vil helt sikkert kunne hjælpe dig.

Venligst

Kasper Hedegaard Christensen

Kasper@nyapp.dk

31208222

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)