Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamer på Amino

Side 2 ud af 7 (62 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Fjollert:
Hvem har pisset på din sukkermad i dag?


Du skriver at du bruger Adblocker på Amino og det betyder at du bruger vores ressourcer, men ikke ønsker at give bare lidt igen.
Så vil du have hjælp til at indstille den, for som du siger: " NUL reklamer, eller jeg forsvinder."

Det er sgu at pisse på andres sukkermad...

De bedste hilsner

Martin


 

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint nok med reklamer på hjemmesider, det er vi vant til nu, men alt skal ikke gøres op i penge og og servicer dig gratis, den udtalelse klæder dig ikke Martin, det er fint nok at en side har reklamer og så tiltag man kan betale sig til eller fra om man vil, men at se ned på folk som "nasser" på siden bare fordi de ikke vil betale eller klikke på reklamer det er ikke det signal du bør sende.

Du tjener ikke noget på mig...lige nu men måske i fremtiden, ser du så ned på mig også ? 

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Du skriver at du bruger Adblocker på Amino og det betyder at du bruger vores ressourcer, men ikke ønsker at give bare lidt igen.

Hvis han nu laver nogle gode og hjælpende indlæg til de andre brugere, så synes jeg også, at det er at give igen til Amino. Synes ikke det er fair, at gøre det hele op i kroner og øre, og vurdere brugerne på, om de kan generere noget til Amino. Medmindre det selvfølgelig er sådan I vil drive jeres site :)

Som alle andre steder i samfundet, så bidrager nogle mere end andre, men der er stadigvæk plads til os alle.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

CoolSlips.dk - Marc:
vis han nu laver nogle gode og hjælpende indlæg til de andre brugere, så synes jeg også, at det er at give igen til Amino. Synes ikke det er fair, at gøre det hele op i kroner og øre, og vurdere brugerne på, om de kan generere noget til Amino. Som alle andre steder i samfundet, så bidrager nogle mere end andre, men der er stadigvæk plads til os alle.

Aminos forum, er ikke offentligt finansieret. Det drives af en privat virksomhed. Amino er, som Martin har sagt hundredevis af gange, en forretning.

Amino Plus brugere kan slippe for reklamer. Det er en mulighed, ikke et krav, at Aminos brugere kan købe Amino Plus medlemsskab.

Alle er velkomne på Amino, hvis de accepterer Aminos regler og det faktum, at reklamerne er med til at finansiere de services, som Amino i øvrigt stiller gratis til rådighed. Ja, forummet med mange tusinde gode og informative debattråde er en service - en service som rigtigt mange hver dag nyder godt af.

Gratister er også velkomne. Men de behøver jo ikke brokke sig over, at det, som finansiere de gratis ydelser, vises på sitet.

Det er, efter min personlige mening, en underlig holdning at have, at man benytter Aminos forum til at søge hjælp til at blokere dele af sitets indhold - og når man ikke får det, så brokker man sig. 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

CoolSlips.dk - Marc:
Hvis han nu laver nogle gode og hjælpende indlæg til de andre brugere, så synes jeg også, at det er at give igen til Amino.
Jeg orker ikke at tælle stjerner, men jeg har en anseelig samling 5-stjernede. I 3-4 tråde har jeg ganske vist fået et ... mmm ... "pænt" antal 1-stjerner og jeg er ganske givet ikke vellidt af alle.

Jeg har i tidens løb bidraget med både abonnementer og 1000 kroners annoncer under "Amino kapital", men kører for tiden på frihjul. Når jeg igen synes jeg har noget at bruge et Plus-abonnement til, tegner jeg det, men når det eneste "behov" jeg har i øjeblikket er at slippe for reklamer, så står jeg af m.h.t. månedlig betaling.

Min brøde i dette indlæg er, at jeg - som den eneste - blankt har indrømmet, at jeg bruger Add Blocker. Jeg er helt sikkert ikke den eneste.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fjollert:
Min brøde i dette indlæg er, at jeg - som den eneste - blankt har indrømmet, at jeg bruger Add Blocker. Jeg er helt sikkert ikke den eneste.

Nej, men du er den, som i denne omgang brokker dig over, at du ikke kan få det til at virke.

De andre, som måtte bruge adblocker, gør det tydeligvis uden at brokke sig på Amino over, at de ikke kan få det til at virke.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

Nej, men du er den, som i denne omgang brokker dig over, at du ikke kan få det til at virke.

De andre, som måtte bruge adblocker, gør det tydeligvis uden at brokke sig på Amino over, at de ikke kan få det til at virke.

Som jeg skrev: "Min brøde er ...". Om det var klogt at spørge de medlemmer der må formodes at kende svaret - i Aminos eget forum? Nej, det var det nok ikke. Men: 1) Det er ingen fortrydelses mulighed - 2) Jeg står på mål. Jeg benægter ikke helt ind til det punkt, hvor afsløring er uundgåelig, som det jo ellers er på mode for tiden.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er altid god humor når nogen forventer at få noget gratis, som frit kan vælge det fra og så alligevel kommer med trusler. Det er så absurd, at det næsten er kunst.

Tak for at minde mig om at jeg er ikke HELT lost , selvom det føles sådan engang imellem :)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Ps:

Det skal siges at jeg selv har opsagt 2 kunder indenfor den sidste måned. De lavede tilsammen vel cirka 75.000, kr i omsætning per år, men fuck jeg skulle bruge tid på at snakke med deres retarderede bestyrelsesmedlemmer. Den tid kunne jeg bruge på resten af mine kunder, som ikke er helt væk, og tror vi er et snakkebureau for ensomme mennesker.

Du burde forbyde Fjollert nogensinde at blive medlem af Amino, så man ikke skal bruge så meget som 1 sekund på ham mere. Nu har jeg brugt nogle sekunder, men det er for at minde iværksættere om at bruge deres tid, og ressourcer på de kunder som er NORMALE, resten de må gå i terapi, før end at jeg gider have dem som kunder.

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:
og så alligevel kommer med trusler.
Indlæggene her indexeres og vil ligge på nettet til evig tid. Gu' ve' hvad NSA's automatiske scanner har på mig? Du og flere andre har jo beskyldt mig for at komme med trusler Skype-Giggle

Side 2 ud af 7 (62 indlæg)