Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil gerne være leverandør, men har brug for råd og hjælp!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminozz..

Jeg har gået rundt med tanken om at blive leverandør af reservedele til biler i 2 år nu. Nu vil jeg virkelig gerne have min drøm skal blive til virkelighed! :)

Jeg ved bare ikke hvor jeg skal starte fra.

-Hvor kan jeg få lavet reservedelene henne?

-Vil det måske være billiger at have firma der hvor reservedelene bliver lavet? fx i Tyskland, og ha nogle varevogne der kan transportere ordrerne til Danmark?

-Er der noget jeg specielt skal tage hensyn til når jeg gerne vil være leverandør inden for reservedele? Osv osv....

 Jeg håber på i kan hjælpe mig og give mig nogle gode råd :)

 Med venlig hilsen

 Genco 

 

 

 

 

 

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er i hvert fald nogle ting i forhold til konkurrence på markedet, der skal tages højde for. FTZ og Mekonomen kører så vidt jeg ved forbi de fleste værksteder 2-3 gange om dagen med reservedele, så det vil være svært at konkurrere på det. 

Jeg tror heller ikke prisen bliver nem at konkurrere på, men til gengæld kan du sikkert leverer en bedre service.

Du bør nok starte med at lave et koncept og så spørge nogle værksteder om hvad der skulle få dem til at skifte deres nuværende leverandør ud, så er du i hvert fald blevet klogere på om hvor vidt det er til at komme igang

Held og lykke med projektet!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)