Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kapital søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hedensted
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

I august 2006 etableret et aps. hvis formål er at eje og drive butikker indenfor tekstil/sko branchen. Den første åbnede 1. sept.06, den anden 1.april 07 og den sidste blev overtaget den 1. august 07. De to første butikker er ny åbninger.

Via vores kæde / samarbejdspartner ser vi på nye mulige byer med plads til butikker af vores koncept.

Det vi søger er en person / firma som med kapital og sparring kan være med til at gøre væksten hurtigere end vi ellers har mulighed for. Vi har ikke nogen model for hvordan det i praksis kan eller skal gøres. Som udgangspunkt er vi åbne for alle modeller.

 hilsen

HDam

Tilmeldt 25. Jul 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Kan du fortælle mere om din forretningsplan, budgetter og beliggenhed. Jeg har kapital og erfaring med at drive virksomheder, jeg har en kandidatgrad i økonomi og sidder som direktør i en mindre virksomhed indenfor byggebranchen. Jeg ejer et lille investeringsselskab der investere i forskellige brancher.

Du kan evt. sende oplysninger til mig på ssbbhh@ofir.dk

Jeg ser frem til at høre fra dig. 

mvh.

Thomas

Fra Hedensted
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det at jeg først svarer i dag skyldes at jeg har været bortrejst og faktiskt først er kommet hjem i dag kl. 15.

Jeg skal her i næste uge lave noget mere fyldest gørende.

mvh

Hilbert

Tilmeldt 28. Aug 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Jeg er startet med ny virksomhed ( været i branchen i 30 år) og mangler kapital.

Her ordrer fra store kunder , men banken mener jeg er for gammel ( 61 år )

Har bugetter samt forretningsplan.

Produktion samt handel med ridesportsudstyr. brand KALLE K

Jeg kan kontaktes på 23114155 eller kk@kallekamp.dk

Håber at høre fra dig

Venlig hilsen

 

Kalle Kamp

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)