Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kender Wealthy Affiliate?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 49
Fra  Madsnedkeren Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg har gennem 3 måneder været medlem af Wealthy Affiliate som har over 100.000 medlemmer på verdensplan.

Wealthy Affiliate er et community hvor man kan lære at lave sin egen wordpress blog eller hjemmeside. Der er step by step video træning så selv nybegyndere kan være med. Mere erfarne IT brugere kan møde andre ligesindede og diskutere nye og gamle tendenser indenfor IM, PPC, Affiliate Marketing og andet.

Der er gode muligheder for at lære hvordan man laver online business og hvordan man tjener penge på internettet generelt. Det minder vel egentlig lidt om amino.dk forstået på den måde at man kan få hjælp og feedback fra en masse kloge hoveder.

Mine erfaringer er rigtig gode men vil høre om der er andre danskere der har kendskab til denne service?

Hvis du vil kigge nærmere på det kan du lave en gratis profil ved at klikke på linket herunder.

Her er mit affiliate link http://www.wealthyaffiliate.com/?a_aid=d0a555ed&data1=a

www.madsnedkeren.dk

Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Jeg kender kun WA fra hvad jeg har læst og set på nettet og må indrømme at det ser lovende ud.

Personligt overvejer jeg at prøve kræfter med dem. Bruger gerne dit link ;).

Hvad er dine erfaringer så langt? Kender du andre danskere som benytter deres tjeneste?

Venlig hilsen

Lennard 

Fra København
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 49
Fra  Madsnedkeren Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lennard

Jeg ser først her 6 måneder efter at der er kommet et indlæg på tråden.

Nej jeg kender stadig ingen andre danskere men nu ved jeg da et der findes mindst en :-)

Jeg er stadig på WA og begyndte at tjene lidt penge på det efter cirka 3 måneder. Jeg er stadig pjattet med konceptet og ser store muligheder. Kan dog desværre ikke prioritere det højere end mine andre aktiviteter. Der bliver lavet lidt et par timer om ugen.

Er du blevet bruger på WA?

Mvh

Morten

www.madsnedkeren.dk

Tilmeldt 22. Nov 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten og Lennard

Beklager min 3 årig forsinkede indskydelse :-) 

Jeg har været medlem af WA i et par måneder og syntes det er meget lovende. Vil gerne høre om i stadigvæk er medlem og jeres erfaring? 

Mvh

MIchael

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)