Det er ikke muligt at have et, fælles nøglekort. Man skal have mindst et nøglekort pr virksomhed, men tror altså ikke du både behøver et virksomhedskort og et medarbejder kort. Jeg har ihvertfald kun et virksomheds nøglekort at det fungere fint. Så du kommer til at skulle have 6 nøglekort og altså flere hvis nogle af dine medarbejdere også skal have et.
Du har nok ret. Tror måske at mine nøglekort først var lavet via banken, og disse nøglekort kan ikke bruges til andet end banken. Dermed skal jeg så have et ekstra. Er jeg helt forkert på den, så ret mig gerne. For mig, så virker det virkelig skørt.
Ja du skal ha nøglekort - til hver virksomhed du skal logge ind for - men jo bare et kort for hver . med mindre du som revisor f.eks kan være tildelt rettigheder til at logge ind på skat
Du kan til en del formål (skat og ebox) også ha NemID på hardware - men ja - en dongle til hver
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Ja jeg er nok nød til 2 kort. Et kort er til banken (som jeg allerede har, og det kan ikke bruges til virk.dk) + medarbejderkort, som kan bruges til virk.dk
du kan bruge medarbejder kortet når det er oprettet som administrator til banken også - for virksomheden men jo ikke til din private bankkonto. Dog kan du ofte få banken til at gi dig fuldmagt til dine virksomhedskonti fra privaten, og vips så kan du se alle konti med kun ET indlog
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Jeg har nu fået et certificat fra nemid (det der installeres på min pc), og jeg kan nu tilgå min digitale postkasse mv.
Hvordan får jeg nu et nøglekort, så jeg også kan logge på SKAT mv. + logge på fra hvilken som helst pc? Skal jeg blot logge på www.nets-danid.dk og vælge "oprette medarbejder", og her skrive mig selv op igen, og vælge nøglekort - eller er der en smartere måde?