Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med wordpress...

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 6. Dec 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg har lige fået good to go af mit webhost og kan begynde at pille ved min website(den er dog først live om ca. 20 timer). Jeg kommer ind på wordpress og kigger lidt rundt. Jeg opdager så at jeg ikke har funktionen "add new" under plugins. Så jeg søger lidt på google og kan se problemet er udbredt.

Jeg har nu været inde på wordpress og installeret den nyeste opdatering, hvis det nu skulle være det. Men den siger så at jeg via FTP skulle slette  "wp -admin" og "wp-includes" og derefter erstatte dem med de nye fra opdateringen. http://codex.wordpress.org/Updating_WordPress#Automatic_Update 

Så her står jeg nu og har slettet den såkaldte "wp-admin" og "wp-includes" og men kan ikke få de nye ind. Føler mig lidt forvirret i situationen.

Nogen der kan hjælpe? Tak på forhånd.

Mvh. Alexander

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis din webhost først har givet dig klar adgang om 20 timer - hvordan kan du så allerede nu se din wordpress installation?

Tilmeldt 6. Dec 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Klar adgang som sådan har jeg vel fået. Der var et problem med at få det op til at starte med, men de fiksede det i dag ved 17 tiden og jeg kunne derefter komme ind på wordpress. Men selve siden er ikke oppe endnu.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du give et link til siden?

Tilmeldt 6. Dec 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket program bruger du til at connecte til serveren?

 

Tilmeldt 6. Dec 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om du tænker på Webhost? I så fald er det Surftown.com

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen siden virker jo fint.

Har du prøvet at opdatere wordpressen direkte fra backend?

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej tænker på FTP program :) Men hvis ikke du er med der, så går jeg ud fra at du har brugt Surftowns indbyggede File Administrator (går ud fra de har sådan én) til at slette de to mapper. Derefter skal du have fat i et FTP program, f.eks. FileZilla, som du bruger til at forvinde til serveren med de FTP login informationer du har fået og på den måde kan du uploade wp-admin og wp-includes.

FileZilla fungerer som stifinder i Windows mere eller mindre :)

 

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hovsa - kan se du har brugt noget der hedder Creator - surftowns idé om at stable et nemt program på benene Tongue Tied

Har du adgang til 1-click installation?

 

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)