Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesigner svarer ikke, og jeg har allerede betalt

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 4. Nov 13
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt dig en mail.

Jeg har nu snakket i telefon med den anden trådstarter, og han har heller ikke hørt mere fra vores fælles webdesigner. Det sjove er bare, at han har næsten fået lavet hele sin hjemmeside, faktisk er den færdig udadtil, det var vidst kun noget internt i systemet der manglede.

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Sep 13
Indlæg ialt: 27
Fra  ImpexChina Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det ikke løser sig, så kontakt Amino. Det er i alles interesse at få stoppet eventuelt snyd på freelancer-delen her på siden. Men selvom du er utålmodig, så er der vel stadig en god chance for, at det løser sig. Held og lykke med det!

//Rune

Tilmeldt 4. Nov 13
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune,

Tak for det, det vil jeg gøre.

Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 79
Fra  K Consult Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo det er muligt.. jeg er desværre røget i den fælde.. men når der er så mange tilfredse kunder som giver "thumbs up" herinde, er det svært, at tro at der er noget uldent.. måske er jeg bare blåøjet.. Tilsyneladende er selveste Martin T også kunde hos ham, og det er for mig en slags "blåstempling" 

Nu er det jo ulovligt, at tage andre folks penge uretmæssigt..  og man efterlader altid spor.. hmmm... 

Tilmeldt 4. Nov 13
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du røget i fælden ved samme person?

Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 79
Fra  K Consult Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes... 

Så jeg syntes vi i flok skal skrive til amino, men hvordan gør man lige det?

Jeg syntes ihvertfald ikke, at han skal have lov til at bundefange flere - og eller misbruge andres gode navn og rygte.. 

Tilmeldt 4. Nov 13
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skrevet en mail til den mail Hannover linkede til.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

teoretisk set - hvis han ellers har virket flink - kan han jo ha været ude for et trafikuheld eller andet der har sat ham ud af spillet i nogen dage - men måske amino via freelance profilen har flere oplysinger - Fingers crossed

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har også haft en dansk designer med virksomhed i USA (bosiddende i Tyskland) til at lave min side. Jeg har do "kun" betalt et depositum = 50 % af beløbet og har en udadtil færdig hjemmeside, dog mangler der stadig en betalingdel osv. 

Han har ikke svaret mig på mail siden 27/11 hvor han spurgte om han kunne sende den sidste halvdel af faktueren.

Han har dog ikke fået de sidste penge endnu. Men det er formegentlig den samme person, lyder det til. 

 Mvh Nick

Fra Århus C
Tilmeldt 26. Aug 08
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 3 (25 indlæg)