Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefoni og webshops

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Vi arbejder i Firmafon på en række udvidelser til jer der driver webshops, helt konkret gør det at vores telefonsystem automatisk kan finde jeres kunder og deres ordre når de ringer ind til jer. Dermed bliver I fri for at skulle spørger om ordrenummer, email osv for at finde kunden. I første omgang har vi lavet det til Shopify, men er nu igang med at planlægge hvilke systemer der skal være de næste. Derfor vil jeg rigtig gerne høre hvilke webshop system i bruger samt ca hvor mange opkald i modtager om dagen.

I kan se en demo af vores Shopify integration her:

Glæder os meget til at komme med udvidelser til flere systemer!

Mange tak!

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager at jeg lige blander mig selv om jeg ikke har webshop, men det er saftsusme smart og noget der bestemt kan lette arbejdsgange for mange.

Er det et system der også vil kunne implementeres hos os andre der ikke bruger firmafon?

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette Monty Koor:

Beklager at jeg lige blander mig selv om jeg ikke har webshop, men det er saftsusme smart og noget der bestemt kan lette arbejdsgange for mange.

Er det et system der også vil kunne implementeres hos os andre der ikke bruger firmafon?

Hej Mette

Mange tak :)

Det kræver at man har Firmafon, da det er os der har lavet det, så det er lidt svært at implementere ved andre ;) Dog kan du prøve det gratis i 14 dage her: https://www.firmafon.dk/lp/webshop/shopify/ måske Firmafon er noget for jer? ;)

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tænkte jeg nok, øv.

Desværre kan jeg ikke bruge jer da I ikke har den software jeg skal bruge, i det hele taget er den lidt vanskelig at opdrive, især til en pris der er til at betale, så lige på den front bliver jeg nok hvor jeg er.

Men systemet er smart, det skal I nok få succes med!

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Man kan sikkert lave noget lignende med asterisk.
Eller et callcentersystem feks vicidial.
Man ska så have lavet en integration mellem webshopen og telefonisystemet.
Men generellt forudsætter det at man ringer fra en telefon der viser nummer, og at webshopen har ens numer registreret
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig, det er ikke den største videnskab, men det er smart alligevel og igen forudsætter det at kunden ringer fra samme nummer og ikke at det er kæresten, børn eller hemmeligtnummer der ringes ind for, da den så ikke finder ordren

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)