Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook rettigheder

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Oct 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har oprettet en side på Facebook. Det er en fan side, om en skuespiller. Problemet er, at jeg har delt en kammerats side på fansiden, og personen jeg har lavet siden om er sur over jeg har gjort det, fordi han tror jeg har tjent penge i hans navn. Nu kræver han, at jeg stopper al markedsføring på siden. Han vil sågar have, at jeg ændrer navnet på siden, fra hans skuespillernavn til hans rigtige navn. Hvordan er hans rettigheder? Kan han bestemme over mig og min side? Jeg har aldrig udgivet mig for at være ham eller lignende, og indtil videre har jeg kun respekteret ham, og gjort hvad han har sagt. Håber lidt i kan hjælpe mig om jeg har gjort noget jeg ikke måtte gøre, eller om han i virkeligheden ikke kan sige noget til det? :-)

Håber virkelig i kan hjælpe mig!

Mvh Lasse

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Omg Lasse FB jeg tror at du lige skal lægge Johnny på hylden inden du skriver herinde igen!

Men ehm når det så er sagt selvfølgelig er der kun en person i hele verden der kan kræve at du ændrer sidens navn og det er ham skuespilleren der har lagt navn til den.

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)