Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FEEDBACK på baboonwire.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 30. Apr 12
Indlæg ialt: 19
Fra  BaboonWire Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Vi har lige lanceret vores nye virksomhed baboonwire.com og derfor kunne jeg godt tænke mig at få lidt feedback på hjemmeside design brugervenlighed og om der er noget vi har overset? Ser frem til at at få feedback fra jer herinde.

En lille beskrivelse af hvad vi laver og kan tilbyde til vores kunder:

"Velkommen til BaboonWire - et nyt nemt og mobilvenligt kalendersystem for grupper. BaboonWire hjælper teams i foreninger og virksomheder med at dele deres events, ligefra træninger til arbejde eller sociale events. Det er hurtigt og nemt at oprette og ændre i events og din kalenderen bliver synkroniseret med din kalender på din smartphone, tablet eller computer. For mere information tjek baboonwire.com"

På forhånd tak, Big Smile

Med Venlig hilsen

Alexander Fischer

Fra Randers
Tilmeldt 30. Apr 12
Indlæg ialt: 19
Fra  BaboonWire Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen kommentarer???? :)

Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser rigtig fornuftigt ud, 

Man får et godt overblik på forsiden og i har valgt godt farvekombinationer og letlæselig skrift. 

Tilmeldt 15. Mar 09
Indlæg ialt: 15
Fra  Luli Love Spring Aps Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander

Jeg syntes overordnet set det er en frisk og nem side, men har nogle enkelte forslag til forbedringer.

1. Ved ikke om mine øjne er blevet gamle, men syntes faktisk jeres skriftform er lidt utydelig, og flyder meget ud i de andre farver.

2. Syntes helt klar i skulle bytte om på jeres call too action knapper, så den der hedder tilmeld er på den bedste plads hvor log in er nu - Dem som er kunder i forvejen skal nok finde den i højre hjørne, hvorimod nye potentielle kunder bliver forvirret. 

Jeg tænker noget i stil med "Team underretning, online kalender & meget mere" skal erstattes med opret konto og kom igang med det samme eller noget lign. På den måde kommer nye kunder til at være i fokus.

Det var lige det eneste jeg nåede at kigge på;-)

Mange hilsner

Jonas

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander.

Rigtig fed side og er sikker på at produktet virker.

Mit spørgsmål er, hvem er din primær kundegruppe? for jeg tror at hvis det er virksomheder, skal du passe på at det ikke virker for "barnligt" overfor virksomhederne ellers tror jeg du får svært ved at få dem med på vognen i starten indtil du har fået opbygget brandet.
Alternativt, kunne du have en landing page som spurgte om de er forening eller virksomhed for at sende dem videre til den passende side.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)