Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Webshop. Mangler produkter!

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle i herlige Aminoer!

Har startet en webshop hvor jeg vil sælge produkter rigtig billigt! 

Siden hedder: www.super-priser.com 

Jeg mangler produkter at sælge, derfor spørger jeg jer om i har noget at sælge?

Forklarer lige konceptet lidt bedre. Jeg vil sælge produkter rigtig billigt. Lad os sige at vi har et par bukser som normalt koster 500,- i butikkerne men du vil sælge dem til 100,- så vil jeg sælge bukserne igen til 200-250,- Altså jeg vil hele tiden være langt billigere end normale butikker og en smule billigere end "tilbuds-sælgere" Derfor skal jeres produkter ikke være vildt dyrer, og derfor leder jeg oftest efter partivarer men hvor jeg ikke behøver købe 100 stks mindst da jeg ikke har særlig megen kapital. Har ca 4-8.000,- DKK til rådighed.

Da jeg er ung iværksætter og dette er mit første projekt tager jeg gerne i mod alle råd og konstruktiv kritik som kan hjælpe mig den rette vej. Også gerne kritik af min webside

Håber i kan hjælpe mig.

mvh Emil :-)

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Mit råd er, at du finder noget at sælge, før du starter en webshop. Det er altid bedst at have en idé og bagefter føre den idé ud i livet. Desuden så vil jeg ikke mene, at super-priser.com er et ret godt domæne. Ved første øjekast på URL'en kunne det godt ligne en side med fake-varer o.lign. 

Derudover så er chancen for, at du finder noget, der er så billigt, som du snakker om, ikke ret stor, da du ikke har ret meget at gøre med. Tit så kræver de store tilbud, at du køber meget ind. 

Så mit råd er eventuelt at lave en niche-webshop - gerne indenfor noget du interesserer dig for! Så har du i forvejen kendskab til produktet :-)

God vind!

De bedste hilsner

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er da ked af du ikke kan lide domæne navnet, jeg ved ikke lige hvad jeg skal gøre ved det nu.. men så må jeg vel overbevise mine kunder om det ikke er fake, så snart de lander på min webshop, eller hvad synes du?

Fra Århus
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil !

Jeg har et parti varer i kategorien shoe-accessories ( stilethæls-beskyttere .

Normalt sælges en pakke til godt 30 kr/pakke- men vi kan godt finde en fornuftig pris .

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. May 12
Indlæg ialt: 85
Fra  www.WonShop.dk Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en parti af mus og musemåtter, hvis det kunne være interessant :)

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Emilborg:
men så må jeg vel overbevise mine kunder om det ikke er fake

Enig... Prøv med nogle kontakt og virksomhedsoplysninger.

Hvem handler jeg egentlig med? - Hvem stiller med reklamationsretten?

Og så held med det... Bare klø på!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Reklamationsretten er vel på dem jeg har købt produktet af? Eller tager jeg helt fejl?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Michal Do:
Jeg har en parti af mus og musemåtter, hvis det kunne være interessant :)

Kan du  maile mig på superpriserdk@gmail.com med billeder og priser?

Emil

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Emilborg:
Eller tager jeg helt fejl?

Ja... Måske... Det samme kan dine kunder sige. - Her er det dig der stiller reklamatinosretten! - Om du har nogen i ryggen der dækker dig ind er din sag.

Men nu gik den mere på det med at overbevise om at det ikke er fake.

Hvad er din virksomhedsadresse? - Cvr-nummer?! (Måske) - Hvis powerbanken (var hvad jeg så på) har en fejl, og brænder min iPhone af, hvor er du så forsikret?

Alle de ting synes jeg du skal få på siden, så vil du havr større chance for at folk føler sig trygge hos dig, og så skal det nok komme. :)

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu et råd jeg glemte... Har det fra mine egne brugere i min spæde start... - Gør telefonnummeret søgbart. - Mange søger telefonnummeret i DGS eller krak, og finder de ikke noget tror de at du vil skjule dig.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)