Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fakturer mindre beløb end angivet (magento)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 138
Fra  Magentomoduler.dk Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

CoolSlips.dk - Marc:
Han kan redigere ordren og lave en korrekt faktura. Så skal han bare gå ind i sit kontrolpanel hos QuickPay/Epay og hvad de ellers hedder, og sætte den rette pris der. Så burde det virke for ham.

Helt korrekt og heller aldrig påstået andet.

Jeg pointerede blot at det ikke var muligt at redigere prisen på en varelinie for så at fakturere ordren igennem Magento. Jeg forstod sådan på trådstarter at han gerne ville beholde sin automatiske fakturering, således han var fri for at skulle i betalingsudbyderens administrationspanel.

Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar.

Jeg vil gerne have det hele automatiseret, findes der ikke et modul til dette? Dette er jo sindssyg kringlet. Og vil give en masse spildtid. 

Fra Låsby
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 87
Fra  SejLeg.dk Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har præcis samme problem og tænker at der må være en smart måde at håndtere dette på. Men alle de magentoshop ejere vi har her på amino, må der da være en eller to der har fundet en smart løsning på dette problem. Man vil jo ofte få brug for at rette en en ordre og f.eks fjerne fragten. Så det kunne være fedt hvis der var en venlig magento-shop ejer der ville dele lidt viden her :-)

Legetøj til seje piger og drenge - www.sejleg.dk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)