Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen der vil tjekke min side for seo fejl

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Internexus:

Laust Kehlet:
Det din nuværende SEO mand laver virker da som om han har fat i den lange ende af hvad det handler om :-) Men du siger bare til så skal vi nok have et godt tilbud til dig :-)

3 måneder var ellers også noget, når man ikke har fået styr på Onpage først. Resten er spildt arbejde. Synes du skal ringe til Laust som det første Mandag morgen.

Ja i mit fokus på selve landingpages missede jeg lige den helt generelle www. vs ikke-www. problematik, men på selve søgeordssiderne havde seo-gutten ok styr på det :-)

Partner - KH-Online.dk

Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

mail: info at exotictrade.dk
er det ikke bare at slette alle de gamle kopier af index? den har været rettet mange gange og hver gang er der lavet en kopi, som ikke er blevet slettet, hvad men andre filer som der ligger kopier af, er det også et problem? havde faktisk tænkt at få ryddet op i filerne.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Laust Kehlet:
en på selve søgeordssiderne havde seo-gutten ok styr på det :-)

Tænker du på Kategorierne? 

Fordi så har jeg et par tilføjelser til din SEO gut (Helle):

Eksempel: http://exotictrade.dk/hudpleje-c-25.html 

1. Ingen tekst på siden

2. Ingen h1-h3-h3 overskrifter

3. Title ikke korrekt optimeret

Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Internexus:

1. Ingen tekst på siden

2. Ingen h1-h3-h3 overskrifter

3. Title ikke korrekt optimeret

Pretty much det samme... dog ikke h3 tingen... af ren nysgerrighed hvorfor vil du bruge h3'ere

Helle -  du skal have lavet lidt redirect på de sider Emil kommenterede :-) Hvordan ligger de gamle filer og roder rundt? Er de udgivet?

Partner - KH-Online.dk

Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

de er ikke online nu, da der ingen links er til dem, det er kun sikkerheds kopier oprettet når noget er blevet rettet, men de ligger på serveren.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Laust Kehlet:
af ren nysgerrighed hvorfor vil du bruge h3'ere

Bare general overskrift optimering :-) Nogle sider har så meget tekst at h3'er er godt at bruge. Så hvis hun laver landingpages, kan h3 være en fordel. 

Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

nu har jeg fået en masse gode råd og tak for det, men sidder med følelsen af at min programmør/seo mænd (ikke ekspert) har snydt mig lidt, måske ikke på programmeringen, men på seo, jeg betaler 1500 kr hver måned i 3 mdr. for seo og derefter vælger jeg selv, men rapporten fra laust er da til at føle på vil jeg mene, hvis det største er H1 og H2 tags og så nogle filer der skal slettes og give mere plads eller redirektes.  øøøøh vel bedre at rydde op end at lave cowboy tricks. men hvad siger i? har i hvert fald fået noget god viden som vil blive brugt.

Hvad følger med i en normal seo pakke? jeg tænker tekster og produkt beskrivelser?? er det også med? og hvad kan det gøres for med ALT så siden er tip top??? (ikke et job opslag) (endnu :) )

Tænker bare at 1500 kr er ret billigt, hvis man tænker på det som de andre seo folk ville have som var bud på 5-6ooo kr i 3 mdr ex moms, i de 1500 er alt inkl.

men måske han har gjort sit og så er der en ny til al tage over??? eller skal jeg fortsætte?

Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik denne mail vil udelade navn, men er det virkelig rigtig, efter som at i og laust mener den er ret ok, men der skal stadig gøres noget, gør mig nervøs men tænker også at der intet konstruktivt er i den og måske bare en salgs tale, da han kun nævner at han kan lave det billigere??? stort?

her er den.

Hold da op! Hvor har du fundet ham henne?

Jeg kan sige på forhånd, alt det seo arbejde han har lavet, er sjusk! Dine seo meta tags er på engelsk? Giver ingen mening, hvis du skal sælge til danske kunder?

Hvis det er? Kan jeg give dig et unik tilbud på min løsning, som mange af mine kunder har været glade for at benytte

slut

Er det ikke mere en salgs tale, eller er der noget i det?

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært at sige. Det kommer an på hvad der står i kontrakten. 

Måske er grunden til at de andre SEO folk tager lidt mere, er fordi deres viden er lidt større.

Jeg vil ikke udtale mig om din nuværende SEO-mand, men ved du hvad han har lavet?

Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke hvad han har lavet af seo før, men jeg startede med at bruge ham som programmør, hvilket han gør rigtigt godt, billigt og hurtigt, og så tilbød han mig også at lave mit seo, så gav jeg ham lov til.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)