Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Probanas Mini-MBA! :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Sep 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

 

Vil med dette høre om der er nogle af jer som har taget Probanas Mini-MBA og måske er i stand til at hjælpe mig!

 

Jeg er pt. tilmeldt denne og har eksamen her den 18/12. Inden da skal man have afleveret de 6 cases som forudsætning for at kunne bestå kurset.

 

Det er netop i forbindelse med deadline jeg er kommet i en gevaldig knibe. Grundet en masse tumult på privatfronten og sygdom, er jeg kommet håbløst bagud med førnævnte cases, hvor jeg mangler hele 4 cases (2, 4, 5 og 6). Dette kan jeg ikke nå uden hjælp at støtte mig til.

Derfor vil jeg allernådigst spørge eventuelle tidligere kursusdeltagere om muligheden for at købe jeres feedback/løsningsforslag for de førnævnte cases, som man får efter hver endt aflevering?


Jeg behøves ikke selve besvarelsen, men "bare" standardløsningsforslagene, da jeg så selv vil lave de førnævnte cases med egne ord, men med støtte fra Probanas bud på hvad en god besvarelse (også) kan indeholde. På den måde ville jeg kunne spare en masse tid og nok akkurat nå at få afleveret inden deadline.

Jeg er naturligvis mere end villig til at betale for evt. hjælp, og tænker/håber at i omegnen af 750,- pr. løsningsforslag/case måske er acceptabelt/attraktivt ?

 

Håber at høre fra nogle af jer, som er i stand og har lyst til at hjælpe!

 

Med venlige hilsener

Majken

Tilmeldt 3. May 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Majken

jeg kan se at du skrev dit indlæg den 12/4. Har du fået nogle svar / hjælp på dit spørgsmål?

VH

HJJ

Tilmeldt 10. Nov 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor beder du dem ikke blot om at deltage på en senere eksamen? Det må da være muligt :-) Ved godt, at det ikke er mit bord, men er det ikke også lidt skørt at bede om hjælp på den måde? Du tager vel en mini MBA for at blive klogere? :-)

VH

Anders
Aros Mini MBA

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders: Hvad sker der ven - du vækker skelter op.

Tilmeldt 30. Jan 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik du løst det?

Og bestod du?

Tilmeldt 6. Oct 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

fik du svar og hjælp dengang ?? herinde ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)