Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget kan en bar sælge?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Ja, det lyder nok temmelig kliché, men jeg går med nogle tanker om at åbne en bar i KBH centrum - dog med et noget andet koncept end de tusindvis der allerede findes.

Jeg kender nogenlunde mine udgifter, og hvad jeg tjener pr. enhed jeg sælger i baren. Det jeg synes er enormt svært, er at komme med et kvalificeret bud på hvor mange drinks jeg kan forvente at sælge. Der er jo rigtig mange faktorer, så som åbningstider, markedsføring, priser, beliggenhed osv. osv. osv .. men jeg har virkelig svært ved at forestille mig om lignende barer sælger tættest på 200 eller 2000 "enheder" på en aften ... er der nogen der kan lede mig lidt i den rigtige retning for, hvordan jeg kan gribe sådan et regnestykke an?

Jeg ser frem til at høre fra jer!

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Som du selv er inde på, er det mere eller mindre umuligt at svare på hvor meget der kan sælges på en aften. Jeg ville give det et forsøg og prøve at spørge nogle barer der er sammenlignelig på det produkt du vil sælge, den beliggenhed du vil have osv. Du kan ikke tabe på at spørge i hvert fald :)

Jeg vil samtidig lige slå et slag for drengene fra www.baroptimering.dk som er eksperter i opstart af en bar i forhold til indretning, træning, produktaftaler, cocktailkort og meget andet. Skriv eventuelt til mig, så ser jeg om jeg kan få en god aftale i stand med dem.

Dbh Lars

Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja det er meget umuligt at svare på.

Barene i indre København svinger fra 500kr-500.000kr på en lørdag, så et sted der imellem :)

Fra Kbh
Tilmeldt 28. May 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må jo ud i byen og hænge ud i nogle barer med samme kunde målgruppe som du forestiller dig kommer i din bar. Hold øje med nogle borde og få et indtryk af hvor mange kr. du tror de bruger. Den samme målgruppe vil næppe bruge et for et signifikant andet beløb på din bar.

Så er det bare at gange op med det antal kunder du forventer kommer hos dig.

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

jeg drev for en del år siden en natklub i en side gade til strøget i kbh

helt oppe i starten

og vi havde kun åbent fredag og lørdag

vi omsatte på ca 200 til 300 personer pr nat for ca 100.000 kr pr nat

håbet det giver dig et fingerpeg

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)