Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting i USA

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer, 

Jeg overvejer at flytte min hosting til USA for at imødekomme de mange besøgende jeg har derfra. Det er klart størstedelen, som kommer fra USA og jeg håber på en hurtigere load tid.

Har du nogle erfaringer med udbydere derovre? Hvad er bedst til prisen? Sig endelig til hvis jeg mangler at give nogle oplysninger. 

Mvh.

Anders

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders.

Jeg har noget, der hedder Siteground, og det kan jeg absolut ikke anbefale, da der ofte er problemer hermed. Bare så du holder dig fra dem. Jeg skifter snart til Bluehost.com, da jeg har hørt meget godt om dem (bl.a. fra SEO-ekspert Thomas Rosenstand). Det skulle efter sigende være rimeligt fornuftige priser, de tilbyder, og endnu vigtigere: god service!

PS! Af ren og skær nysgerrighed, hvis du får meget trafik med en side, der er hostet i Danmark, hvordan opnår du så denne trafik?

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas, 

Bluehost lyder som en fornuftig løsning. Kan jeg få dig til at smide mig en lille vurdering, om en måneds tid eller to? Det vil jeg sætte stor pris på.

Mmm! Med hensyn til trafikken på min blog (se link i signatur) så gæsteblogger, kommenterer og debatterer jeg en del af ren interesse - Det er primært den vej igennem :o)

Mvh.

Anders

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har 3 virtuelle servere hos Linode på forskellige lokationer, bl.a. i USA og det spiller, de tager $20 per server og det hele spiller fantastisk.

Men hvis det ikke er en virtuel server med din egen opsætning du søger, så er de nok ikke noget for dig.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

DigitalOcean og så anvende deres datacentre i USA. Det fungerer helt fantastisk.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Sep 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Connspire Aps Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan med GOD fordel, hoste din hjemmeside her i Danmark, og benytte et CDN som f.eks amazon til dine billeder, filer, mv, så vil dine amerikanske besøgende ikke opleve det, de gør nu :)

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Har gennem flere år været kunde hos Peer1 som tidligere hostede Youtube.com - virker perfekt, men prisen er også derefter.

Er skiftet til AWS (Amazon) som jeg indtil videre er meget godt tilfreds med.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Balslev:
Er skiftet til AWS (Amazon) som jeg indtil videre er meget godt tilfreds med.

Jeg bruger også Amazon AWS og er virkelig begejstret for deres services. Men man skal selv sørge for at holde "serveren" kørende og opdateret, hvilket nok ikke er noget alle kan/vil. Jeg har en micro server (den mindste EC2) jeg bruger til test, og jeg mener jeg betaler 15 dollars i måneden, og jeg synes at performance er virkelig god til prisen.

Mvh Carsten

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hostgator er også et dårligt valg, de er lige blevet købt af EIG.. Og har medført mange problemer, (Store nedetider).

Men når alt kommer til alt ejer EIG følgende:

Bluehost

fatcow

ipage

justhost

VPSLink

Hostgator.. og ja.. sådan ca 50 andre - nogle af dem er bedre end andre.

Men du kan skam skabe gode loading tider selvom du har en side placeret udenfor US, gælder bare om at gøre det rigtigt.

Hvis jeg skulle hoste noget i US, ville jeg nok gøre det ved http://www.inmotionhosting.com/ 

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Regner dog først med at få skiftet til Bluehost.com lige efter nytår, og så skal der vel gå et par måneder, før du kan bruge min vurdering til noget ;-).

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)