Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Magento webshop søges

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 88
Fra  LINEA H. Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle, 

Kan en af jer hjælpe mig asap! med følgende (min webmaster har opgivet!!):

Jeg har en webshop - lineah.dk - som også findes på svensk, lineah.se. Når der bliver lagt enten PayPal eller Ewire på, vises der DKK beløb på begge betalingssider! Dvs. køb på lineah.se også bliver vist i dkk - altså på betalingssiden. 

Hvad er der galt og kan en af jer hjælpe? Vil gerne betale for det! Haster!!!

TAK!

/Linea 😊

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du villig til at skifte webmaster?

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Tilmeldt 17. Sep 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Linea.

Et hurtigt test "køb" viser at den siger sek frem til indtastning af kortdata. D.v.s. i e-wires betalingsvindue. Uden at kloge mig alt for meget, ville jeg nok tage en kammeratlig snak med e-wire, umiddelbart kunne det godt være der problemet ligger.

Uden også at skulle kloge mig på optimering synes jeg også du har en spøjs url-struktur, hvor det ser ud til at kategorierne er en del af url'en, og når jeg klikker på det svenske flag, får jeg denne url: http://www.lineah.dk/?___store=se&___from_store=se

Igen uden at kloge mig, burde den vist bare hedde http://www.lineah.se - men der sidder så mange SEO-hajer herinde, som er langt bedre til at hjælpe dig videre - men jeg tror et seriøst kig på din struktur kunne være en god ide.

Held og lykke med shoppen.

Mvh

Lars.

PS: Nå ja, det kan være en god ide at skrive hvilket system (Magento) man arbejder i, når man mangler hurtig hjælp =:)

Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 88
Fra  LINEA H. Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars.H.:

Hej Linea.

Et hurtigt test "køb" viser at den siger sek frem til indtastning af kortdata. D.v.s. i e-wires betalingsvindue. Uden at kloge mig alt for meget, ville jeg nok tage en kammeratlig snak med e-wire, umiddelbart kunne det godt være der problemet ligger.

Uden også at skulle kloge mig på optimering synes jeg også du har en spøjs url-struktur, hvor det ser ud til at kategorierne er en del af url'en, og når jeg klikker på det svenske flag, får jeg denne url: http://www.lineah.dk/?___store=se&___from_store=se

Igen uden at kloge mig, burde den vist bare hedde http://www.lineah.se - men der sidder så mange SEO-hajer herinde, som er langt bedre til at hjælpe dig videre - men jeg tror et seriøst kig på din struktur kunne være en god ide.

Held og lykke med shoppen.

Mvh

Lars.

PS: Nå ja, det kan være en god ide at skrive hvilket system (Magento) man arbejder i, når man mangler hurtig hjælp =:)

Hej Lars,

Du har ret - glemte at fortælle at det er Magento :-/

Jeg har talt med Ewire og de kan ikke gennemskue problemet - de prøvede virkelig seriøst. Det er et issue der ligger i mit system....

Ellers er jeg enig med dig - så 'klog' dig endelig :) 

Tak for dit input :-)

//Linea

Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 88
Fra  LINEA H. Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stig,

Det vil jeg nok på sigt, men lige nu er jeg mest interesseret i at få mit site fikset og klar til kunder. Og så finjustere løbende...

Kommer selvfølgelig også an på pris :) 

//Linea

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :
hvordan har du installert ewire?
Har du brugt en magnetomodul?
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Har du defineret currency=sek

i netPayment_start.php
Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 88
Fra  LINEA H. Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael_N:
Har du defineret currency=sek

i netPayment_start.php

Hej Michael_N!

Tak for dine svar/spørgsmål :)

Jeg har ikke selv installeret Ewire - det har min webmaster. Han skriver bla. dette: 'Problemet er at magento bliver ved med at vende tilbage til “basecurrency” ved checkout, uanset hvad jeg har sat op i storeview' og nu har han, som han skriver: 'smidt håndklædet i ringen' og så står jeg her... :-(

//Linea

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man får ewire muligheden op så står der tekst på både dansk og engelsk. Det er dog noget de skal rette.

Som Michael_N skriver så skal du sikre dig at currency variablen som ewire modtager er SEK.

Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 88
Fra  LINEA H. Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Når man får ewire muligheden op så står der tekst på både dansk og engelsk. Det er dog noget de skal rette.

Som Michael_N skriver så skal du sikre dig at currency variablen som ewire modtager er SEK.

Hej Niels,

Ja, der kan vælges mellem dansk og engelsk tekst - men er det ikke kunden selv der vælger?

Jeg prøver at give jeres input videre.

Tak :)

/Linea

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)