Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan forgår afleverte vare via dropshipping

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Oct 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Firmakal Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem tager imod varer, som kunden ikke ønsker. Er det ham der eks. har hjemmesiden eller butikken den kommer fra. Det kan nemlig godt gå hen og blive dyrt samt besværligt, hvis den først skal til ham, der har webshoppen, og dernæst til butikken. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej omardk

Slå lige din Privat beskeder til, også skriv til mig hvis du vil have lidt sparring, også på de andre indlæg vi har snakket sammen i :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

men lad os da håbe nogen vil svare uden PB da det jo ikke har mindste værdi for alle andre med samme spørgsmål hvis forum spørgsmål af denne type ender i PB

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Oct 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Firmakal Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicky. 

Jeg har intet fået fra dig? Og god pointe John!  

Fra Stenløse
Tilmeldt 4. Jun 13
Indlæg ialt: 101
Fra  Roop webudvikling Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er Ingen garanti for at du overhovedet kan sende dine produkter retur, du har selvfølgelig reklamations ret men ikke altid retur ret.

Der er nogle produkter hvor jeg personligt ville passe på med dropshipping uden returret feks. Tøj og smykker.

Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Oct 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Firmakal Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm.. Men er det officelt for alt dropshipping? Eller er det bare noget, som man enten kan tilbyde sine kunder eller lade vær'?  :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

omardk:
er det bare noget, som man enten kan tilbyde sine kunder eller lade vær'?  :-)
nej - forbruger regler gør at alle forbrugere SKAL ha 14 dages fri returret uden begrundelse + naturligvis al garanti osv, så du kan ikke lade være at tilbyde kunderne det.

Spørgsmålet om hvor varen returneres og hvem der hænger på den, er derimod mellem dig og dropshipper noget der skal aftales. DU har ansvaret som sælger B2C mod kunden, men de rettigheder det kræver i forhold til kunden, men mod dropshipper er det B2B hvor der ikke er nær så skarpe regler, og hvor køber (du) hænger på en handel, med mindre andet kan aftales

Jeg kender 0 til dropshipping, men sådan vil det være efter helt almindelige regler, og så dan læser jeg også svaret her

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)