Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Synes du aldrig der er rene boxershorts i skuffen?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Dec 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er netop gået i luften med wearunder.dk som er markedets bedste boxershorts til markedets bedste pris (er vi overbevist om) Smile

Gå ind på wearunder.dk og køb nogle lækre boxershorts til dig selv eller som gave til julen.

mvh

wearunder.dk

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 19:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke rigtig...

I skriver: Med wearunder har vi fundet et uudnyttet potentiale i markedet for undertøj

Tak for oplysningen, men jeg ved ikke hvad det uudnyttede potentiale består i? Mener I, at I er de eneste, der kan levere super lækkert undertøj? Jeg er faktisk ikke utilfreds med mit undertøj og når man ser på, hvor mange mærker der findes og hvilke priser de kan erhverves til, så ved jeg ikke helt, hvad det er I mener.

Det er ikke revolutionerende billigt med 80 kr for et par velsiddende boxere, men sagen er jo den - at vi kun har dit ord for at disse her er ekstraordinært gode. Vi ved jo rent faktisk ikke, om det er korrekt - så hvorfor ikke bare handle det, som vi plejer?

Jeg ville måske overveje at lave en prøvepakke, som mange andre af din type firmaer gør: Første køb 9 kr + porto etc...og dernæst et abonnement. Det er sådan det fungerer for alle andre - og tro mig, man skal nok få det stoppet, hvis det er noget skrammel, som man ikke gider eje.

Men det vigtigste er, at man kommer igang og kunden hænger ved.

Din barriere er større end andre steder, så det er nok tænkeligt at mange vælger dig fra.

Tilmeldt 2. Dec 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming,

Mange tak fordi du har gidet at give dig tid til at kigge vores ting igennem. 

Du kan have ret i at den muligvis skal formuleres på en anden og bedre måde, men vi synes du stadig at det at give sine kunder et kvalitets product, hele vejen fra emballage til boxershorts for under 100 kr er noget vi ikke har oplevet andre steder.

Du skriver 80 kr, men hvis du vælger at kigge på de andre pakker, så kan du bl.a. få 6 stk til 360 = 60 kr og 10 stk. for 550 = 55 kr.

I forhold til vores barriere, har vores salg i starten gået over forventning, men du har ret i at det gælder om at komme ud til så mange som muligt, så det er bestemt noget vi vil overveje kraftigt, at lave en introduktions pris.

Og til sidst, hvis du vil sende mig din adresse og str, så får vi sendt et par af sted til dig, på husets regning.

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 2. Nov 13
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 11:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Til orientering kan du til tider på mydeal eller groupon få lækre boksershorts. Ti par 279kr såååå hvis man er privat kan man vel købe dem der. Hvis man er ligeglad om mærket intet navn har, men har hørt det skulle være af dejlig nok kvali. Det er jo en styk pris på 27,9kr hvilket er næsten dobbelt så billigt som Jeres. 

Dog vil jeg hellere købe for en shop, som jer der er repræsenteret her på amino

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 12:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er måske ingen grund til at du hiver en masse gamle indlæg frem fordi du har fået lavet en ny hjemmeside med underbukser ....

Tilmeldt 25. Jun 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Måske hvis han udlejer underbukser...  ;o)) ...så kunne kan prøve gratis markedsføring på handsandheads.dk

Sorry - jeg kunne ikke lade være...  ;o))

Mvh.

Tolip

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 22:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke få hjemmesiden til at virke..

Men jeg håber I har LØSE boksershorts (gerne i mange forskellige mønstre) og ikke deder stramme elastik nogen.. Smile

Mvh David

-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Allerød
Tilmeldt 17. Feb 15
Indlæg ialt: 89
Fra  Spam Buster Skrevet kl. 22:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Denne tråd er fra 2013 :)

Spam Buster Email hosting med spamfilter der virker!

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 23:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Oh.. Tak Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)