Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem skal jeg købe disse ting af?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Går med tanker om at starte en webshop hvor jeg sælge elektronik. Men hvem sælger sådanne ting til billige penge? Går ud fra nogen af jer kender Miniinthebox.com hvor de sælger billige kina ting til ingen penge. Det er sådan nogen ting jeg skal bruge, endten samme pris eller billigere. Problemet er selvfølgelig bare Kina ikke er med i EU så skal man jo betalte told og skat og jeg ved snart ikke hvad... Nogen der kan hjælpe mig lidt? :-)

Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Stik mig et kald på 30323214, så kan jeg jo lige sætte dig ind i tingene :) 

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Emil, 

Muligvis er jeg blevet for gammel og fornuftig, og vil for alt i verden ikke bremse en ung ny iværksætter med super meget drive, som jeg er overbevist om du er.. Men, baseret på dit indlæg og den manglende erfaring med international handel og drift af shop som jeg heraf læser du har, vil jeg alligevel tillade mig at sige; STOP, STOP, STOP.. Få dig noget erhvervserfaring inden du kaster dig ud i eventyret, da det er utroligt nemt at bruge en masse penge uden at få en dadel retur..

Men uanset, så al held og lykke or skriv endelig hvis du står i en træls situation på et tidspunkt.. 

God weekend.

Martin

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu forholder tingene sig sådan, at uanset om du eller en anden virksomhed, som du evt handler ved i EU, importerer varer fra Kina, så skal der betales told, hvis der er told på produktet. Derfor gør det ingen forskel, hvor du køber det, jo prisen er højere i EU!

Skat er noget man betaler af sin indkomst, og der pålægges ik skat på varer, uanset hvor de købes. Der kan tillægges afgifter mm, men ik skat!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ved ikke om du er 18 - ellers er det første forhindring, for du må ikke købe uden for EU med videresalg for øje uden at være importregistreret som du kan læse her: http://johnhannover.blogspot.dk/2013/03/importrregistrering-kort-forklaret.html 

Hvis du ikke er 18 skal du ha dispensation fra statsamtet som her: http://johnhannover.blogspot.dk/2013/03/starte-virksomhed-som-umyndig.html 

Her kan du ellers læse lidt overordnet om import fra Kina for ny startere. Told skal du betale ja - skat har ikke med Kina at gøre men er noget du betaler af dit overskud http://johnhannover.blogspot.dk/2013/11/import-til-videresalg-fra-kina-uden-for.html 

sørg for at ha alt på plads så du ikke rammer hovedet ind i en told/moms/skattemur og sørg endeligt for, at de produkter du finder er originale og ikke kopi varer der kan stoppes i tolden og kommer de igennem, kræves ødelagt og belagt med bod fra de som har rettigheden

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)