Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

salgskontor/agent for special rejser til det varme spanien for seniorer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 

jeg er kommet i kontakt med et mellemstort rejse kontor i Nerja i Spanien, de gør mest i seniorer rejser, men også almindelige rejser, de formidler flybilletter hotel eller deres lejligheder, og diverse ture.

jeg har været dernede med nogle elcykler og handicap scooter til udlejning som vi starter op i samarbejde med dem, og de kunne godt ligesom jeg selv være interesserede i at jeg formidlede rejser fra Danmark, da de fleste af deres kunder kommer fra Sverige og lidt Norge.

det er et supersød ægtepar som har styr på området, de arragerer skoleture og arrangementer for firmaer har lokaler til at afholde kurser osv. og det kan ofte laves billigerer i Spanien end en uge i Danmark.

 

Tror i der er plads til et veldreven firma hvor jeg har alt iorden med baglandet med aftaler med hoteler udflugter og Norwigen som fly udbyder

jeg skal bare ud til fold i Danmark, og mest til seniorer byen dernede er perfekt for os der er ?40 ikke en diskotek men masser af fede strande,bjerge,resturanter,butikker, og virkelig lækker by/område

 

 

meld tilbage hvad i syntes og evt forlag til hvordan der kunne komme gang i salget herhjemme af seniorer rejser til meget fornuftige priser

 

fordelen er jeg ikke skal til at oprette rejse selskab, der er aftaler osv

 

 

hilsen

thomas

 

 

 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er masser muligheder for at ramme segmentet. Måske kunne du starte med, at tage fat i OK klubberne og Ældre Sagen. Tror ikke du kommere udenom lidt gammeldags annoncering, men hvis det foregår i lokalsprøjterne rundt om i landet, er priserne til at betale.

Fra helsingør
Tilmeldt 25. Aug 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

 

har du brug for en partner på sjælland

 

mvh benny koefoed

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 

hvad kan du byde ind med, kender du eller er du i branchen

ser frem til at høre fra dig

 

thomas

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)