Hvad er grunden til at du ikke har besluttet dig for at modtage betaling før arbejdet? du har jo masser af bitter erfaringer, der viser, at det kunne være hensigtsmæssigt at lave kotymen om?
Er det fordi at kunderne ikke vil være med til dette?
Hvad er grunden til at du ikke har besluttet dig for at modtage betaling før arbejdet? du har jo masser af bitter erfaringer, der viser, at det kunne være hensigtsmæssigt at lave kotymen om?
Er det fordi at kunderne ikke vil være med til dette?
Jeg stoler stadig på folk er ærlige og det er kun denne kunde jeg har har problemer med.
Ja et svar fra trådstarter, og ikke et ubehøvlet fra dig
Jeg har ikke bedt om dit svar.
Tag nu tingene lidt med et glimt i øjet (Med tanke på hvilken instans vi snakker om), og mon ikke også du har svaret i tråde hvor folk ikke har bedt om dit svar ?
Tag dig sammen... Der er jo kun gået 2½ måned! - Hvad forventer du lige?
Du er da ukammeratlig ikke at bakke op for en iværksætter som har et problem med en dårlig betaler - og er der noget som kan være opslidende som firma så er det folk som forsøger at undslippe en regning. Han har leveret varen men kunden kan ikke selv finde ud af en enkelt detalje og mener derfor han kan reklamere. Jeg har desværre selv mødt mange som brokkede sig over at de ikke kunne finde ud af at bruge den vare de havde købt -. "Fint nok fætter guf - jeg kommer ud og instruerer dig for en time ? - mod betaling" ?
IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice