Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO-tools: ranktracker, trafikanalyse og mulig straf

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg er igang med at SEO optimere mit site og jeg håber at der er noget der kan hjælpe med følgende ?

1. Er der et nemmere system man kan bruge, fremfor at søge på søgeordet man har optimeret på google for at se om man kommer højere og højere frem ? Jeg sidder og leder og leder efter vores site på hver side ?

2. Findes der er et sted hvor man kan se om google straffer siden ? Det undrer mig at jeg ikek kommer frem på et af mine søgeord og er nu nået til side 10 ? (ved godt at der kan gå 4-6 uger før google registerer mine søgeord)

3. Findes der et sted hvor man kan taste nogle søge ord ind eller endnu bedre et produkt, og se en top 10 på hvad kunderne søger på for at finde den varer ? Så jeg får valgt de rigtige søgeord og ikke bare gætter på hvad de søger på ?

Håber der er en der kan hjælpe mig :-)

KH signe

Mange hilsner SB

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Signe

SB:
1. Er der et nemmere system man kan bruge, fremfor at søge på søgeordet man har optimeret på google for at se om man kommer højere og højere frem ? Jeg sidder og leder og leder efter vores site på hver side ?

Ved ikke om der findes et system, men du skal være opmærksom på at hvis du ønsker at se den placering på Google som dine kunder ser, så skal du bruge upersonlig søgning som denne side: http://www.semoblog.com/ungoogle.

SB:
2. Findes der er et sted hvor man kan se om google straffer siden ? Det undrer mig at jeg ikek kommer frem på et af mine søgeord og er nu nået til side 10 ? (ved godt at der kan gå 4-6 uger før google registerer mine søgeord)

- Her må jeg melde pas.

3. Findes der et sted hvor man kan taste nogle søge ord ind eller endnu bedre et produkt, og se en top 10 på hvad kunderne søger på for at finde den varer ? Så jeg får valgt de rigtige søgeord og ikke bare gætter på hvad de søger på ?

- Her kan du bruge googles søgeordsanalyse under Adwords, blot indtast de søgeord du tror dine kunder søger på, i forskellige variationer og du kan så se hvilket ord der har flest søgninger.

Håber det hjalp dig lidt.. Det skal dog siges jeg ikke er SEO ekspert ;)

Held og lykke med optimeringen.

DBH

Chris Nielsen.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1134
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

SB:
2. Findes der er et sted hvor man kan se om google straffer siden ? Det undrer mig at jeg ikek kommer frem på et af mine søgeord og er nu nået til side 10 ? (ved godt at der kan gå 4-6 uger før google registerer mine søgeord)

Hvad er søgeordene fordi der er forskellig konkurrence på eks. Børnetøj og Ornitologisk kikkert med laser sniper sigte!...

Hvis du har valgt "børnetøj" som din niche så er du oppe imod en helt vanvittig konkurrence situation men har du valgt  "Ornitologisk kikkert med laser sniper sigte" så bliver du sikkert straffet a Big G.

SB:
3. Findes der et sted hvor man kan taste nogle søge ord ind eller endnu bedre et produkt, og se en top 10 på hvad kunderne søger på for at finde den varer ? Så jeg får valgt de rigtige søgeord og ikke bare gætter på hvad de søger på ?

Har du overvejet Google keyword planner 

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Et søgeord kunne være ""mousetrapper advance" ?

Hvad er keyplanner ?

Kh S

Mange hilsner SB

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

SB:
1. Er der et nemmere system man kan bruge, fremfor at søge på søgeordet man har optimeret på google for at se om man kommer højere og højere frem ? Jeg sidder og leder og leder efter vores site på hver side ?

Jeg bruger: http://wheredoirank.net/ Der kan man kun søge på ét keyword af gangen, men det er tilstrækkeligt til mit behov. Der findes også programmer, hvori man kan opsætte flere forskellige keywords og tjekke flere forskellige domæners placering, men mig bekendt koster de alle sammen lidt penge.

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det link, Jonas!

Er der nogen, der ved, hvordan Google ser på sådanne værktøjer? Det er jo ikke reel søgetraffik, de udøver, og det løber jo op, hvis man laver daglige søgninger på flere forskellige keywords - men det har Google måske ikke noget imod?

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Signe

Og velkommen til denne dejlige SEO-verden!

Keyword planner er hvor man kan indtaste et søgeord eller 100, også få estimat på hvor mange der søger på ordet i Danmark.

Linket finder du her, du skal bare oprette en Google konto: https://adwords.google.com/ko/KeywordPlanner/Home 

Det næste er... Har du indsat dine søgeord de forskellige steder? Min kollega Jesper har engang skrevet en artikel om det: http://www.riveronline.dk/seo-artikel 

Husk at hold dig til 2-3 unikke søgeord pr. side! 

Det næste skridt er så at få Google til at se dig lidt bedre, her skal du bruge linkbuilding, ét link er dog ikke bare ét link.. Læs eventuel den her: http://www.henrik-bondtofte.dk/7-gode-rad-til-din-linkbuilding - Sørg for at læs den grundigt igennem.

Fra Århus C
Tilmeldt 26. Aug 08
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

SB:
1. Er der et nemmere system man kan bruge, fremfor at søge på søgeordet man har optimeret på google for at se om man kommer højere og højere frem ? Jeg sidder og leder og leder efter vores site på hver side ?

Jeg vil anbefale dig at bruge "RankTracker" fra SeoPowerHouse. Det er et rigtig godt værktøj, den fortæller dig bla. på hvilken side du ligger på de søgeord du indtaster.
 

SB:
2. Findes der er et sted hvor man kan se om google straffer siden ? Det undrer mig at jeg ikek kommer frem på et af mine søgeord og er nu nået til side 10 ? (ved godt at der kan gå 4-6 uger før google registerer mine søgeord)

Uden at have undersøgt det nærmere vil jeg ikke tro der er ret stor konkurrence på søgeordet "Mousetrapper advance", som du skriver. Så der kan være forskellige årsager til at du ikke rangere højt på Google. Check derfor følgende:

1. At der ikke er sat "Noindex" eller "Nofollow" på din side.

2. Check om siden overhovedet er indekseret af Google endnu? Søg på denne måde i Google "site:www.ditdomæne.com" 
Hvis der ikke dukker noget op, er Google enten forhindret i at indeksere din side eller også har den bare ike været forbi endnu. Hvor gammel er din side?

3. Er din hjemmeside Flashbaseret?

SB:
3. Findes der et sted hvor man kan taste nogle søge ord ind eller endnu bedre et produkt, og se en top 10 på hvad kunderne søger på for at finde den varer ? Så jeg får valgt de rigtige søgeord og ikke bare gætter på hvad de søger på ?

Brug Googles Keyword Planner (Du har adgang til denne med din Google Analytics konto)


Du kan også oplyse hvilken side det drejer sig om, så skal jeg nok kigge på det for dig.


Mvh.
Mikkel Johansen
Seo konsulent

Inmedia Reklamebureau

www.inmedia.dk

 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

SB:
2. Findes der er et sted hvor man kan se om google straffer siden ? Det undrer mig at jeg ikek kommer frem på et af mine søgeord og er nu nået til side 10 ? (ved godt at der kan gå 4-6 uger før google registerer mine søgeord)

I Google Webmaster Værktøjet, kan du se om dit website er underlagt en manuel straf.

Såfremt det ikke er tilfældet, kan du ikke se nogen steder, om du er underlagt en algoritmisk straf, eller hvilken.


17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)