Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny dansk bog om MLM: Network Marketing - Hvorfor & Hvordan (Global forretning hjemmefra - og for alle!)

Side 7 ud af 10 (93 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Sundhedsvæsnet er på ingen måde idioter... Men arbejder ud fra de normer som er sat op for grænse værdier. Tag nu denne artikel.. http://politiken.dk/forbrugogliv/ECE2158145/eu-soedestof-giver-hverken-kraeft-eller-selvlysende-boern/ 

Sødestoffet bliver frikendt og er tilladt til menneske føde... Hurra så er det ikke farligt...

MEN: Alicja Mortensen tilføjer dog, at sødestoffet har vist sig at være skadeligt for rotter i store mængder. 

Så spørger jeg bare hvem har sat de grænse værdier.

I samme artikel..

  • Aspartam blev godkendt i 1981 under navnet Nutrasweet og har siden været omgærdet af kontroverser. En af grundene er stoffets kemiske karakter. Det indeholder det giftige metanol (træsprit) og nedbrydes bl.a. til formaldehyd (balsameringsvæske), men i så små mængder, at danske myndigheder ikke anser det for problematisk. Et diskussionspunkt er, om stofferne kan ophobe sig i kroppen.
Vil du drikke giftige metanol ? Jeg vil ikke tage chancen selvom det ikke kan måles. 

 


Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 6 person

4brooker....  du må ha et almindeligt kedeligt liv :D ... det er lige gået op for mig at du kun har en mission på amino, og det er at hagle NWM, kan se det på din profilside, at alle dine indlæg handler om en ting, og det er at sprede bæ om NWM :)  get a life...  det er voksne mennesker der går ind i NWM, hvis de fejler så fejler de, præcis som man kan gøre alle andre steder hvor man ikke arbejder hårdt nok.... du er godt en nok en sørgelig sjæl...   giv mig din adresse så sender jeg en god flaske vin og noget chokolade... du må trænge til en positiv oplevelse :) ..

Det er ikke nogen hemmelighed at Martin Thorborg ikke bryder sig om NWM, det har han givet udtryk for adskillige gange, og det er jo helt i orden, men han har lavet en kategori for dem der vil diskutere MLM, og mig bekendt så ser man ham ikke deltage i disse debatter og slet ikke på det level du falder ned på..... jeg tror ganske enkelt ikke han gider bruge sin tid på noget der rager ham... han har mange gange fortalt hvor mange timer i døgnet det kræver at skabe en stor business, måske skulle du bruge din energi på noget som giver dig noget igen? de eneste du får ud af det her er et par stjerner fra de obligatoriske NWM haters... os der arbejder med det, er totalt ligeglade med dit ævl.... så jeg ved sgu ikke hvem det er du prøver at overbevise her....   

I øvrigt så er NWM branchens største problem, de idioter som lover folk de kan tjene millioner i morgen, heldigvis er der stortset ingen af dem som nogensinde bliver til noget i den sammenhæng... man ligger som man har redt..... men i "den normale business verden" om i vil, der er jo fyldt op til randen med klamphuggere, skattesvindlere, folk der ikke levere det det har lovet, sorte håndværkere osv. osv... skulle man lave en fordelingsnøgle på hvor plattenslageriet trives i storhed, så tror jeg det ville være sundt at slå et slag for at få rettet lidt op i egne brancher ...   men det er yderst sjældent man hører noget om det herinde, velvidende det sker hele tiden... men det er mere ok, for sådan har det jo altid været ikke ;) ...  

Måske man skulle begynde at angribe de normale forretninger der bliver lavet herinde, tilbud m.v...   aaarh selvom det går dejligt og jeg faktisk har tiden til det, så tror jeg sgu at jeg vil smutte downtown og få mig en god flaske vin og en mør bøf!
 
God aften til jer :) os til dig 4brooker....  husk adressen ikke ;) 

EDIT! For hver dårlig stjerne i sender mig på det her indlæg, så lover jeg at adde 500 kr til mit fest budget i aften :P ... hjælp mig med at gøre min aften perfekt! 

Out of here Prague 1 ! 

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

4brooker:
Nei, jeg har henvist til offisielle saksdokumenter fra amerikanske patentmyndigheter.

Er du dum eller hvad? Det her er en side der er fokuseret på Scam, og som sådan er deres motivation at få nogen ned med nakken og ikke at dele information på en saglig måde. http://www.patchdiscbandscam.com/

Når man læser et dokument på sådan en side, så er indholdet allerede fortolket. Det er pr. definition et scam.

Igen snakker du udenom og stiller spørgsmål i andre retninger når dine påfund kritiseres. Du er for useriøs.

4brooker:
Hvis det var så enkelt kunne jeg bare laste opp samtlige av LifeWaves studier på min blogg, så ble de straks utroverdige.

Nej, men det ville bevise at du tolker dokumenterne i en bestemt retning.

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ejvind:
Det her er en side der er fokuseret på Scam, og som sådan er deres motivation at få nogen ned med nakken og ikke at dele information på en saglig måde.

Nok en gang: Dette er offisielle dokumenter fra amerikanske myndigheter som dette nettstedet har gjengitt uforandret. Men siden du fortsatt ikke gir deg skal jeg derfor lenke til de samme dokumentene på et helt nøytralt nettsted:

http://www.freepatentsonline.com/20040057983.pdf
http://www.freepatentsonline.com/20110184356.pdf

Skal vi da være enige om at disse dokumentene er autentiske?

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Nielsen -:
EDIT! For hver dårlig stjerne i sender mig på det her indlæg, så lover jeg at adde 500 kr til mit fest budget i aften :P ... hjælp mig med at gøre min aften perfekt! 

Køb noget fedt fra mig af :)

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Peter Langkilde Jakobsen:

Dennis Nielsen -:
EDIT! For hver dårlig stjerne i sender mig på det her indlæg, så lover jeg at adde 500 kr til mit fest budget i aften :P ... hjælp mig med at gøre min aften perfekt! 

Køb noget fedt fra mig af :)



Af hjertet tak Simon, jeg er en anelse skuffet over dine hater-venner ikke har givet den mere gas, men jeg kan jo trøste mig med at man kommer langt for et par tusser i Prag, også hvis det godt må være lidt lækkert..... 

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Nielsen -:
4brooker....  du må ha et almindeligt kedeligt liv

Joda, jeg lever et forferdelig kjedelig liv, jeg har en JOB (Just Over Broke) hvor jeg bare gjør min sjef rik og ikke har noen mulighet til å avansere eller tjene mer enn ham. Og siden jeg er totalt mislykket og aldri vil oppnå noen personlig suksess finner jeg glede i å ødelegge for andres suksess. Jeg har jo ingen venner, så hva skal jeg ellers bruke tiden på?

Men denne uken fikk jeg vite fra en norsk toppnettverker at LifeWaves amerikanske advokater planlegger å saksøke meg for den skade bloggen min har gjort for deres salg. Så da blir det kanskje litt spenning i hverdagen likevel. Nå er det riktignok en lang rekke personer og selskaper som har lovet å saksøke meg og politianmelde meg for ting jeg har skrevet på bloggen, men av en eller annen merkelig grunn har ingen gjort alvor av det. Dere får da bare håpe at LifeWave har guts til å kjøre løpet helt ut denne gangen, slik at hele verden kan få se at jeg tok grundig feil og blir dømt til å betale LifeWave millioner av kroner i erstatning.

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan forstå at den danske snaps også er nået til Norge, jamen god vind med dit livsprojekt der, og så tror jeg du har lidt høje tanker om dig selv, hvis du tror de gider bruge tid på dig, og at du ligefrem har smadret salget for dem :) det må jeg nok sige, og jeg har set din blog, kan kun sige du må være et indebrændt menneske, nok om det kan se du har tråde i gang mange steder på nettet, så jeg skal ikke tage din dyrebare tid godnat.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Miguel Molina:
Jeg har kendskab til flere LifeWave hatersites, og ved også, at initiativtageren til det ældste og mest udbredte dels tidligere er dømt for bedrageri, dels har forsøgt at afpresse penge af selskabet med løftet om at fjerne websitet, og er blev dømt af retten i USA til at nedtage websitet.

Jeg regner med du mener nettstedet World Wide Scam som er det som har skaffet LifeWave desidert mest oppmerksomhet. Det har aldri vært noen rettslig prosess for å få stengt nettstedet, og meg bekjent er Robert Burtis aldri dømt for bedrageri. Domenenavnet hans var derimot levert av samme leverandør som LifeWave bruker, og LifeWave gikk da i strupen på leverandøren som valgte minste motstands vei og stengte domenet. Det tok bare noen få dager før det var registrert hos en annen amerikansk leverandør og nettstedet var i drift igjen. Dette kan enhver sjekke selv: http://www.whois.com/whois/worldwidescam.com

Det gir ingen mening at LifeWave skal saksøke en norsk blogger uten først å saksøke World Wide Scam som er langt krassere i sin kritikk og som har internasjonal rekkevidde. Alt snakk om advokater og søksmål er utelukkende sabelrasling fra de norske distributørene for å skremme kritikere til taushet. En rettsak der dokumentasjonen av LifeWaves produkter måtte opp til juridisk vurdering ville ende med katastrofe for selskapet. LifeWave har siden etablering omsatt for milliardbeløp, og ingen seriøse selskaper av denne størrelsen ville ha akseptert å bli omtalt slik på nett. Dersom selskapet hadde en god sak ville det ha vært meget god økonomi i å gå til søksmål mot disse kritiske nettstedene.

Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære 4brooker

Jeg er blevet ret nysgerrig.... Hvad er din agenda egentlig??

Du virker til at være en ret oplyst person, og dog bruger du en masse energi på at klandre et produkt, og markedsføringen af samme, fordi du ikke mener at det gøres efter reglerne, at det ikke er bevidst at det virker..... Det til trods for en masse mennesker prøver at fortælle dig om fantastiske resultater med produktet....

Bare en tanke.... Det giver ikke mening for mig :-)

Side 7 ud af 10 (93 indlæg)