Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny dansk bog om MLM: Network Marketing - Hvorfor & Hvordan (Global forretning hjemmefra - og for alle!)

Side 5 ud af 10 (93 indlæg)
Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok.... Det var så ikke 4brooker der svarede :-)

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus E:
Og nu skriver Hr Ejvind Jacobsen heller ikke noget om at plastrene sætter gang i de naturlige processer, men at de understøtter dem..... Stor forskel.

Fortsatt er det en udokumentert påstand, men vi kan ta for oss langt klarere påstander:

"I løbet af få sekunder til nogle minutter vil smerten aftage eller helt forsvinde, og området omkring smerten kan enten føles kold, varm eller du kan mærke en svag pulsering, der indikerer at energien begynder at strømme frit og selvhelingen er i gang."

Eller i veiledningen om hvordan plastrene skal brukes:

"Icewave er det nye plaster der kan fjerne smerte på få sekunder"

Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Ja ja...

Lad os klynge ham op, binde ham på torvet til offentlig spot og spe :-)  Han skal for en menneskerettighedsdomstol, intet mindre, sådan en   hundehoved og hængerøv, lusede amatør, elendig klamphugger, latterlig skidespræller, talentløs skiderik, impotent grødbonde, småbørnspædagog og socialdemokrat!

Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Fred være med dig, kære 4brooker..... Hvis du har behov for at alt bliver bevist, så er det sådan :-)

Sådan har jeg det bare ikke... For mig er det som at skille en motor ad, for at se hvorfor den virker..... Derfor mener jeg det er flueknepperi :-)

Jeg mener at den etablerede lægemiddelindustri har et langt større problem... Den danske apotekerforening skønner at der er mellem 3.000 og 5.000 mennesker der dør om året alene i Danmark af medicinbrug..... En anden undersøgelse siger 3.500.... Det mener jeg er et langt større issue at fordybe sig i. Hvor mange mennesker er der lige der dør af komplementær "medicin". Så kan man så ha forskellige meninger om hvad der virker mod hvad, det er, som jeg ser det, for eget ansvar.

Er du ligeså kritisk overfor pfizer, novo nordisk, lundbeck etc.??

Hvis jeg kan hjælpe en masse mennesker, og samtidig lave en forretning ud af det, uden at jeg skader nogen eller tager røven på nogen, så er der, i min optik, ikke noget forkert i det. At der så er en masse bureaukrater og politikere der af uransagelige årsager laver, i mine øjne, nogle tåbelige regler, må jeg jo leve med, på den ene eller den anden måde :-) Jeg ved forøvrigt ikke om de har gjort det, det er jo noget du påstår....

Jeg tvinger ikke nogen til at købe det jeg præcenterer for dem, hvis de ikke kan lide det, kan de lade være, jeg formidler ikke noget farligt, jeg har glade kollegaer.

At du ikke tror på at det virker, det må du om, at du gerne vil ha det dokumenteret, det må du om. Jeg bliver ved med at arbejde med det, for det giver så meget mening for mig og en del andre :-)

 

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus E:
Jeg mener at den etablerede lægemiddelindustri har et langt større problem

Det er en helt annen problemstilling og ingen formildende omstendighet for LifeWave.

Claus E:
Jeg ved forøvrigt ikke om de har gjort det, det er jo noget du påstår

Som forretningsdrivende er det din plikt å sette deg inn i gjeldende lover og regler. Du kan lese dem her:
https://www.retsinformation.dk/Forms/r0710.aspx?id=9718

Claus E:
Jeg tvinger ikke nogen til at købe det jeg præcenterer for dem, hvis de ikke kan lide det, kan de lade være, jeg formidler ikke noget farligt, jeg har glade kollegaer.

Nei, bedrageri dreier seg ikke om tvang, men om å få noen til frivillig avgi verdier ved hjelp av uriktig informasjon.

Claus E:
At du ikke tror på at det virker, det må du om, at du gerne vil ha det dokumenteret, det må du om.

Hva jeg tror eller ikke tror er underordnet, det er lovverket som krever at man skal dokumentere de påstander man bruker i din markedsføring.

Claus E:
Jeg bliver ved med at arbejde med det, for det giver så meget mening for mig og en del andre

Så da er det altså ikke noe problem for deg å bryte loven så lenge det gir mening for deg. Prøv gjerne det samme argument hvis politiet skulle stoppe deg etter å ha kjørt over fartsgrensen.

Fra Nyborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Adrup-Invest Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

De findes skam herinde.

Men som ordsproget siger "Tomme tønder buldrer mest". En reel værdiskabende virksomhed, har oftest en skarpt moralkodeks og en mere forsigtig tilgang til det at drive forretning. Oftest er de hurtige og nemme penge, dem der får mest opmærksomhed, da alle vil lære og gøre efter. Men realiteten er desværre at netop de nemme penge, oftest er snyd og humbug og ender i konkurskassen inden for de første 2 år :)

Jeg ser positivt på bogen og følger med, med interesse :)

En godt bud på en reel værdiskabende virksomhed:  http://www.amino.dk/forums/t/215781.aspx

Tak til trådstarter for at gøre opmærksomhed på bogen ! Skype-Wink

Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok.... Påstår du at jeg bedrager?? Og at jeg bryder loven?? Det er voldsomme påstande...

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus E:

Ok.... Påstår du at jeg bedrager?? Og at jeg bryder loven?? Det er voldsomme påstande...

Ja, slik du forklarer din egen markedsføring bryter du loven jeg henviste til. Å kalle alle LifeWave-distributører for bedragere er likevel problematisk, de virkelige bedragerne er David Schmidt & Co, mens distributørene i hovedsak er deres nyttige idioter som forblindet av illusjonen om å tjene penger skrur av sin kritiske sans og omfavner pseudovitenskapen og anekdotene.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

4brooker:
...mens distributørene i hovedsak er deres nyttige idioter som forblindet av illusjonen om å tjene penger skrur av sin kritiske sans og omfavner pseudovitenskapen og anekdotene.

Den egentlige idiot er vel i virkeligheden ham, som kalder andre folk for idioter og svindlere, blot fordi de tror på noget andet eller er af en anden holdning end ham selv?

Hvis det er idioti ikke blankt at afvise al pseudovidenskab, så er hele det danske sundhedsvæsen jo også idiotisk, i og med, at der gives tilskud til f.eks. kiropraktik, som i andre lande stadig betegnes som pseudovidenskab - og det meste af verden er dermed også idiotisk, i og med at præster får løn af det offentlige for at plapre om pseudovidenskabelig historie. 

Såkaldt evidensbaseret videnskab, bliver jo også med jævne mellemrum tilbagevist - så "evidens" skal jo tages med et gran salt, og vi kan jo derfor med rette også kalde tilhængere af denne videnskab for idioter - om ikke andet - med tiden... ;-)

Tilbage står vi så - igen, igen, igen - med påstand mod påstand, og at vi ifølge 4brooker dermed alle er idioter - men hvad skal vi bruge det til?

Det er en uomtvistelig sandhed, at der er flest penge i at forske i produkter, der kan patenteres, masseproduceres og markedsføres globalt - og så kan man jo tænke lidt over, om der eventuelt kunne være en interesse i at miskreditere "det alternative" da det jo ofte baserer sig  på produkter, som ikke kan patenteres og masseproduceres.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:
Tilbage står vi så - igen, igen, igen - med påstand mod påstand, og at vi ifølge 4brooker dermed alle er idioter - men hvad skal vi bruge det til?

Joda, MLM-ere er eksperter på å generalisere seg bort fra enhver kritikk, mens de blir fornærmet når noen generaliserer over MLM-bransjen. Hvis du mener det er greit å si at hele det danske  sundhetsvesen er idiotisk fordi en liten del (kiropraktikk) er basert på pseudovitenskap, hvilken troverdighet forventer du da når du beskylder meg for å plassere alle MLM-selskaper i samme bås?

Allan I:
Det er en uomtvistelig sandhed, at der er flest penge i at forske i produkter, der kan patenteres, masseproduceres og markedsføres globalt

For legemiddelselskapene er det tildels korrekt, men så foregår det også veldig mye forskning som finansieres av myndigheter, stiftelser og interesseorganisasjoner som ikke har direkte profitt som motivasjon.

Det minner meg dog om at LifeWave faktisk har søkt om patent for sine produkter. Søknaden ble avvist fordi forsøket på å forklare prosessen ikke ga noen vitenskapelig mening. Hele rapporten finnes her.

Side 5 ud af 10 (93 indlæg)