Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Patent på ide.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 13. Sep 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg står med et ret unikt produkt, eller retter et design af et velkendt produkt.

Af åbenlyse grunde vælger jeg at holde kortene tæt ind til kroppen, men jeg håber i kan hjælpe alligevel.

Jeg skal have et patent på mit design, det er relativt nemt at kopiere, og derfor vil jeg gerne sikre mig, at skulle der være en omsætning, af produktion og salg, så skal jeg gerne være den eneste som tjener på det.

Jeg har kigget omkring, og jeg har fundet frem til http://www.dkpto.dk/produkter/gebyr--og-prislister/design-ef-gebyrer.aspx hvor der står nogle gebyr priser på ansøgning om patent på design.

Jeg hører dog hele tiden, '' Jeg troede det var meget dyrer'' ''Jeg havde regnet med mange tusinde'', derfor tænker jeg at jeg må være helt galt på den..

Jeg håber der er en som vil tage sig tid, til at forklare eller som minimum lede mig videre, så jeg kan blive klogere og forhåbentlig se min ide vokse.

Mvh Andreas Nielsen.

Fra Helsinge
Tilmeldt 11. Sep 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Et patent og en brugsmodel beskytter en teknisk ide, fx i forbindelse med en taske kunne det være en lukkemekanisme, som er udført bedre/ billigere end kendte låse.

Et design angår alene udseendet fx på Gucci tasken.

Læs mere om patenter, brugsmodel og ansøgning - nyhedsundersøgelse ifb patent og brugsmodel samt opfindelsewww.eneret.dk mvh Mogens www.ludvigsenpatent.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)