Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gbeinfo.dk - information til mine medstuderende, hvilket theme?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med'aminoer 

Jeg går på et studie, på aalborg universitet der hedder global business engineering(GBE). Jeg går pt. på 5 semester og har erfaret, hvor hjælpsomt det blandt andet er at se tidligere eksamens opgaver. Da jeg startede på studiet, var jeg ikke klar over hvordan professorene gerne vil have eksamensspørgsmålene besvaret (generelt problematik på flere årgange). 

Da jeg gik på første semester, kan jeg huske en af de nemme opgaver i operation management: "What is inventory and why do companies keep inventory? Explain the inventory reorder point and state how it can be determined?" 

Nu tænker nogle, det var da et nemt spørgsmål. Ja men besvarelsen skal være korrekt! Der forventes blandt andet at definitionen er på plads som noget af det første. Det er ikke simpelt hvis man som studerende ikke ved det. 

Det at vide hvordan en given eksamensopgave kan være opbygget er givende i forhold til at danne sig et billede af hvordan den skal gribes an når den gældende eksamen skal overståes. 

Kravsspecifikation: 

- Oplæggelse af eksamensopgaver fra mig(admin) og hvis muligt andre. 

- Mulighed for at oplægge arrangementer/fester evt. tilmelding.

- Evt. et forum hvor de "nye" studerende kan spørge ældre studeren om uløste problemstillinger. 

Mit spørgsmål som grøn ingen for blogs/forums, er hvilket theme jeg skal vælge? 

Kom gerne med forslag og link fra http://themeforest.net. 

Lækker mandag til jer! 

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon. Nu går jeg selv på GBE på Aalborg Universitet og jeg er 1. semester. Jeg kan sagens følge din tankegang, og os 1. semester savner også at se hvordan bl.a. OMO eksamen skal se ud, hvilke spørgsmål der skal besvares m.m.

Jeg vil dog mene du skal tage stilling til nogle forskellige ting. Bl.a. om det kun skal være en hjemmeside til GBE-studerende eller om det også er for andre studier, linjer og universiteter. Hvis det også er for andre linjer/universiteter, så skal omfanget af hjemmesiden være en del større, hvorimod en hjemmeside kun for GBE kun behøver en begrænset størrelse. Nogle themes egner sig bedre til større sites end andre, og der er mange at vælge imellem, men jeg synes personligt at themes som theme1 eller theme2

Mvh. Daniel, 1. semestre GBE

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel, 

Tak for din feedback! Det er jeg glad for at høre, det bekræfter endnu engang min antagelse om relevansen for sådan et site. gbeinfo.dk er kun ment til vores linje.

Jeg vil lige kigge på de themes du har linket :-) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Nov 10
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går selv på AAU, og så vidt jeg har forstået er det nu blevet praksis at alle projekter vil blive lagt op på projektbiblioteket. (AUB).

Mvh. Emil.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil:

Jeg går selv på AAU, og så vidt jeg har forstået er det nu blevet praksis at alle projekter vil blive lagt op på projektbiblioteket. (AUB).

Mvh. Emil.


Projekterne er nemme nok at finde (AAU's datadase), men der er forskel på de skriftlige eksamener og semester projekterne :) 

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil, 

Det har det så vidt jeg er orinteret om været i mange år.

Det jeg snakker om er ikke projekt eksamen, men kursus eksamen. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Nov 10
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, så har jeg misforstået noget.

Det andet er der i dén grad brug for - også på andre studier.

Mvh. Emil

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Har du mulighed for at sende mig en PB? :)

Mvh.

Sevde

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)