Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drive virksomhed imens man venter på svar mht. CVR under 18 år?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.
Jeg har fået et godt tilbud på en webshop som lige er blevet skudt igang, men da ejeren har mange projekter igang ønsker han at sælge den. Jeg ser dette som en rigtig god mulighed for at starte min lille iværksætter drøm. Jeg er under 18 år og skal derfor søge om tilladelse til at få CVR nummer, men da det kan tage længere tid at få denne tilladelse går mit spørgsmål på om det ville være muligt på nogen måder at drive webshoppen imens at man ventede på svar fra statsforvaltningen og i det tilfælde hvordan skulle det foregå? Jeg vil gerne igang med webshoppen hurtigst muligt da jeg ser en god omsætning i det, og da produktet er rimelig attraktivt nu og ville derfor være træt af at vente flere uger med at komme igang.
Håber i kan hjælpe :)

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er selvfølgelig bare at tilbuddet er gældende lige nu og her, og er derfor bittert at vente i flere uger hvis det så derefter ikke længere er aktuelt.
Alternativ er vel at overtage webshoppen og derefter lukke den midlertidigt, indtil godkendelse af statsforvaltningen er i hus? Eller hvad tænker i?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

1 tilbud der kun lige er gældende her og nu er ofte underlige -  hvorfor sælger han ikke her og nu til en anden . det er ofte gas med sådanne krav

2 Jo man man kan da sagtens overtage og betale hvis man tror det er pengene værd, som person og så overdrage det til sin virksomhed når man har CVR¨

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er jo netop at han nok sælger til en anden så.
Men hvis jeg overtager som person hvordan skal det så foregå mht. driften af siden?
Iøvrigt tak for svarene 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

MartinNW:
Problemet er jo netop at han nok sælger til en anden så.
måske måske måske

MartinNW:
Men hvis jeg overtager som person hvordan skal det så foregå mht. driften af siden?
Så må den ligge død hen til de har ret til drift. men mon han lige kan sælge til andre . det er ikke så let

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)