Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Responsive hjemmeside design program??

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

At en site er responsive har da ikke nogen effekt på dem der bruger sitet kun på desktop? For dem er det ikke nogen forskelle.

Responsive Design, HTML5, CSS3, jQuery, Wordpress, PHP, MySQL, User Experience, Usability & User Research.

Spm? Skriv.

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig, og jeg tror at rigtig mange glemmer at vis man udelukker adaptive / responsive design, så "udelukker" man også sig selv til dels på google, da søge algoritmerne er forskellig afhængig af om det er via desktop, eller mobil søgning.

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det handler om at nå frem til en enighed, så tror jeg heller jeg vil stille spørgsmål. Hvad er formålet med siden? En side kan bestå af youtube embed og tekst elementer som sagtens kan gøres responsive. Er det blot 5 sider eller skal der være 50 med forskellige funktioner? Hvad mener du skal berettige at bruge et CMS? Hvordan ser statistikken ud for gæster der kommer retur? Er det overvejende dem på desktop som altid bruger desktop og dem på mobile som altid kommer fra mobile? Eller er det som jeg tror at at folk kommer lidt fra det ene og det andet afhængigt hvor de surfer? Hvordan tror du fremtiden ser ud for den statistik? Mest optimale for SEO er vel at arbejde med kun én URL? Er det klogt at tænke usability og hvilken brugeroplevelse siden giver? Kunne det være at vise en dialogbox til gæsten om at siden findes som mobil og desktop version? gæsten har måske tidligere set en menu, som nu er væk, evt. eller gemt bagved et ikon. vedlægger jeg lige artikel igen: http://divtagtemplates.com/responsive-weebly-themes/

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)