Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan fører jeg det ud i livet?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen. 

Vi har lige haft et foredrag af ejerne af to virksomheder. Det inspirerede mig til, at skrive dette indlæg.

Jeg har længe gået og brygget på idéen om, at starte min egen lille virksomhed. Jeg har muligheden for, at købe tablets hjem til $51 stk. m/ fragt. Jeg kan sagtens sætte en hjemmeside op og SEO, men økonomien ville knibe lidt til hosting og varekøb. 

Har I nogle idéer? 

Jeg er en dreng på 16 år, hvis det har nogen betydning. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Oct 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Et godt råd, skaf lidt kapital selv først og start derefter. Du burde kunne skaffe de 5K eller hvor meget der nu er tale om selv.

Jeg tror det bliver svært at finde nogen, der vil betale det, men hvor mange penge skal du bruge har du sat dig ned og overvejet det?

Derudover skal du også overveje om SEO er nok til at sælge.

Men spændende, at du allerede vil starte.

Tilmeldt 15. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar.

Jeg har ikke lagt et budget, men mindsteordren er 10 tablets. Så omkring $510 for varerne. Derudover skal jeg have hosting, men det kan vel gøres for ~100 kr./måned? 

SEO er højst sandsynligt ikke nok. Lidt reklame her og der, ville måske kunne sælge de 10 første tablets. Havde ikke tænkt så langt endnu. 

Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk at der kommer en del andre udgifter end bare indkøbsprisen på de 10 tablets. Er næsten med sikkerhed told på den nævnte vare, den skal også betales samt udgifter til toldbehandling.

Når du importere og sælger et produkt får du også et produkt ansvar som det er lovpligtigt at forsikre. Er mange flere overvejelser end blot at købe noget og så sælge det videre.

Håber ikke det tager modet fra dig, men du skal virkeligt forberede dig ordentligt før du starter en virksomhed.

Tilmeldt 15. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det havde jeg slet ikke taget højde for..så kan jeg godt se, at det ville blive svært at tjene på det. Hvor meget ville det kunne løbe op i?

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

En anden meget vigtig ting, er at undersøge markedet inden du bygger et lager op.

En tablet til 51$ i indkøb, er ikke nødvendigvis en succes i Danmark, hvor bla. Apple sidder hårdt på markedet - hvilket også afspejler vores købekraft i landet, vi går tit efter kvalitet og det "som de andre har".

Det er vigtigt at starte ud med så lidt lager som muligt, og så få testet om folk gider købe det. Ellers kan du sidde med et lager til en formue og trille tommelfingre.

Nu er 510$ ikke det store beløb. Men hosting i sig selv det koster intet... hop ind på www.unoeuro.com og så snup en løsning der, så er du igang for nogle hundrede pr. år.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)