Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg overvejer Dinero og Billy's Billing, men savner en oversigt over funktioner fra Dinero?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

I dag bruger jeg e-conomic, men har behov for en "automatisk" fakturerings løsning så jeg ikke selv manuelt, skal bøvle med at sende faktura, rykkere, kontoudtog m.m. til kunderne.

Derfor er jeg i færd med at kigge på Billys Billing og den nye dreng i klassen Dinero, men jeg kan ikke finde en liste over de funktioner der er i Dinero Nogen der ligger inde med sådan en liste eller kan vise mig vej til den?

Google-fu + Amino-fu brugt i overstående søgning.

Med venlig hilsen
Peter

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Peter

Den funktion kommer først en gang til næste år.
Mit gæt er 2. kvartal.

Der er ikke nogen liste over hvad Dinero kan, for Dinero kan ikke meget andet lige nu, end at være det absolut letteste regnskabsprogram for den lille virksomhed med helt basale behov.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Peter

Det lyder som om, at det du efterspørger - en automatisk faktureringsløsning - er noget, vi godt kan klare i e-conomic.

Jeg ved ikke, om du har snakket med en af mine kolleger om det? Men i hvert fald - du er meget velkommen til at ringe herind og høre, om ikke det er noget vi kan klare, så du ikke behøver at skifte regnskabsprogram. Spørg gerne efter min kollega, Peter Friis. Jeg kan også få ham til at ringe til dig, hvis du er interesseret?

Mange hilsener

Sisse

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Sisse Hansen:

Hej Peter

Det lyder som om, at det du efterspørger - en automatisk faktureringsløsning - er noget, vi godt kan klare i e-conomic.

Jeg ved ikke, om du har snakket med en af mine kolleger om det? Men i hvert fald - du er meget velkommen til at ringe herind og høre, om ikke det er noget vi kan klare, så du ikke behøver at skifte regnskabsprogram. Spørg gerne efter min kollega, Peter Friis. Jeg kan også få ham til at ringe til dig, hvis du er interesseret?

Mange hilsener

Sisse

Hej Sisse,

Det er super pænt af dig at gære opmærksom på at i er villige til at hjælpe, men jeg ved at i ikke har den løsning jeg har brug for (da jeg har vendt det med jer et par gange) Så tak men nej tak :) Kan du have en forrygende dag.

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Super tak for hurtigt svar :) Du må have en god dag.

Med venlig hilsen

Peter

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Jensen:

Hej Martin,

Super tak for hurtigt svar :) Du må have en god dag.

Med venlig hilsen

Peter



Tak i lige måde :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Dejligt at høre, du overvejer Billy's Billing Smile
På siden her https://billysbilling.dk/funktioner kan du se programmets funktioner. 

Jeg vil dog anbefale dig, hurtigt at skrive dig op som testperson på vores nye program - vi åbner for testversionen i morgen og her vil du få en fornemmelse af den opgraderede version https://billysbilling.dk/nimb

Du er altid velkommen til at kontakte os ved spørgsmål.
Håber du finder lige præcis det, du leder efter!  

God dag!

Hilsen
Toke & Billy's Billing 

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hopper på Dinero indenfor få uger, ser rigtigt godt ud.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt i orden, Peter. Jeg ville bare sikre mig, at du havde fået den hjælp, du havde brug for.

Rigtig god dag til dig også Smile

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Jeg har talt med en af vores flinke supportere om han kunne hjælpe dig med at give et uddybende svar omkring "automatisk" fakturering - det, som vi også kalder abonnementsfaktura. Det kunne han, for han har skrevet et uddybende svar, som du kan læse i vores hjælpeforum her (direkte link til indlægget).

Og som jeg skrev i går, kan du skrive dig op til vores nye program og prøve vores endnu smartere og forbedret abonnementsfaktura. Her får du endnu flere muligheder for at tilpasse dine udsendelser automatisk.

Hvad som er absolut bedst og lettest uanset din størrelse af virksomhed må være op dig selv at afgøre ;-) Billy's Billing har været på markedet i over 2 år og vi står klar med en komplet ny version med endnu flere sprøde funktioner, samt en langt mere udførlig funktionsliste. Dernæst har vi gratis telefon og e-mailsupport, hvis du skulle have spørgsmål.

Mange hilsner

Toke 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)