Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde producent

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Munkebo
Tilmeldt 7. Nov 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger en leverandør der kan producere armbånd. Jeg har selv fundet en masse på bl.a. Alibaba. Problemet er bare at mange har en MOQ på ca. 50 armbånd.

Da jeg skal benytte mig af lidt mere kvalitetsmaterialer fra producenten, går 50 styk af hvert armbånd hen og bliver meget.

Derfor søger jeg en producent der er meget fleksibel i forhold til kundens ønsker omkring armbånd og har en MOQ på 0-20.

Er der nogen der kender til nogen, eller har forslag til hvor jeg kan lede? :-)

Hilsen

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 13. May 13
Indlæg ialt: 13
Fra  barberingen.dk Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Deres MOQ kan ofte tales ned, og hvis du har i sinde at købe flere designs er de endnu mere villige.. Prøv at skriv til et par leverandører og se hvad se de siger.

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 22
Fra  Skyborg Electronics IVS Skrevet kl. 02:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Har været i gennem samme kamp med fabrikker i Kina, dog på elektronik markedet. De kræver alle 100 eller 1000 MOQ.

Jeg kan kun anbefale dig at skrive til en masse fabrikker. Der er nogle messer i Kina, og de tilmeldte fabrikker er gerne noteret på messens hjemmeside. Så skriv til dem.

Har snakket med 50+ fabrikker, og kun 2 vil kun lige handle med mig.

Det kræver en vis evne til at overtale dem. Hvis du ikke kan få MOQ langt nok ned, kan du altid bede om prøver ;) prøverne kan jo sælges.

Min første ordre var på 2 stk, næste ordre 5 stk. Det elektronik med mit logo på. Så alt er muligt.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)