Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forud betaling til udlandsk firma (logo)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 20:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer,

Jeg starter en lille webshop op og har. I den anledning væretheldig og finde et tilbud på logo design til. 275,- på amino under "jeg har et tilbud til dig"

Det er et udlandsk firma som tilbyder hjemmeside/logo design billigt fra udlandet som jeg skrev.

Jeg har skrevet lidt frem og tilbage med ham og aftalt at sætte det i gang.

Men jeg får en faktura som skal betales før. Dekan komme igang ... Er det normalt eller er det kun jeg som har været heldig at få fat i personer som sendte faktura efter hvor man også får filen...

Skal jeg passe på? Eller bare betale det jo kun 275 men har aldrig oplevet det derfor jeg spørger...

Han ersuper flink og virker også professionelt men vil lige høre jer af...

Martin thorborg skriver jo selv man skal passe på.
Bedste hilsner Özgür
Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 21:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Özgür

Hvis personen er ærlig, og kan lave et godt stykke arbejde, synes jeg at prisen er overordentligt rimelig, så jeg ville nok betale, og så håbe på det bedste.
Bliver du snydt er det et begrænset tab, som du jo nok kommer over.
Bliver du Ikke snydt, her du så fremover en god og billig samarbejdspartner.
Går det godt, må du da gerne smide et link her ind.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 21:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svar.

Det var også mest princippet. 275,-er ingenting.

Men alligevel tænker jeg at jeg kunne tanke bilen eller købe lidt mad ude for de penge.

Andre som har erfaringer? Det kun fordi det udlandsk uden cvr og har alle andre gange fået udført arbejde og. Godkendt arbejdet og betalt og fået filen i det størrelse og fil

Mvh
Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 118
Fra  49Brands Skrevet kl. 21:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg kan lige for god ordens skyld nævne at det drejer sig om et arbejde Özgür har snakket med os omkring. Vi står naturligvis også gerne frem her i tråden, da der intet er at skjule.

En forudbetaling er fra vores side selvfølgelig en sikkerhed for at vores arbejde ikke går spildt hvis kunden alligevel ingen intentioner havde om at betale. (Ikke at vi tror det er tilfældet her, men så længe vi ikke har haft tidligere samarbejde men en kunde, sikrer vi os altid på denne måde).

Ved webprojekter kan jeg med det samme også nævne at der ligeledes foreligger milestone-betalinger som sikkerhed. Dette er såmænd ganske normalt i branchen :) 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Bjerre Skrevet kl. 21:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har selv en webshop og har netop fået samme firma til at lave hele svinderiet for mig. Det er et helt i orden firma med super hjælp døgnet rundt. Jeg forudbetalte 1450 uden tvivl og der er INGENting at være bekymret for. Betal du bare, det er super!

Niels

Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 00:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa:-))

Ja havde mine tvivl da jeg aldrig kan snyde nogen eller vil springe fra...

Er der andre som har brugt 49design??

I er blevet medlem næsten samtidig men dette kan sagtens være et tilfælde....
Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Bjerre Skrevet kl. 10:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Hvad ville et firma få ud af at snyde for 270kr eller hvad det nu præcist var? Dårlig omtale på hele amino og ingen kommende kunder... som sagt bruger jeg dem selv og de er super dygtige!
Du skal slippe tvivlen i den her sag....

Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 12:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har snakket med andre venner som har brugt designere til at udføre arbejde for dem hvor de har fået et opslag og når det godkendt betalt og først fået den rigtige logo der...

Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 118
Fra  49Brands Skrevet kl. 13:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej igen,

Jeg spurgte selv Niels om han ikke kunne give lyd i denne tråd da jeg kunne se han også var online igår på samme tid.

At hans profil er oprettet samme måned som denne, er et rent tilfælde, jeg kan dog se at han også har et plus medlemsskab. Jeg kan forsikre dig om at vi ikke har oprettet 2 profiler og brugt 198,- kr på plusmedlemsskab for at snyde dig ud af 275 Kr og så stikke af til Thailand :-)

Den pris vi har tilbud med(275,-) er allerede så billig i forhold til den tid der bruges at vi egentlig "taber" penge på opgaven. Det gøres udelukkende fordi vi er nystartede og når vi leverer et godt arbejde er der selvfølgelig håb om et fremtidigt samarbejde med kunden.

Eftersom prisen allerede er langt under hvad vi normalt ville tage, så vil vi selvfølgelig også være 100% sikre at vi i det mindste bliver betalt for arbejdet. Der er desværre rigtigt mange folk der blot "kigger" og egentlig kun er nysgerrige og senere siger "tak, men ikke interesseret" - så står vi med lang næse for det arbejde vi har lavet.

Køber du hvilken som helst vare som privatperson over nettet betales der altid forud.

Vi har allerede fremvist dig en helt stak referencer i forhold til vores kunnen. Det er så din egen vurdering om du mener vi er i stand til at kunne levere dine ønsker ud fra dette. Hvis du mener der er en tvivl, så er der naturligvis ingen grund til at hyre os til opgaven, slet ikke hvis du har bekymring om en forudbetaling.

Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 13:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det er fuldstændig forskelligt hvordan firmaer/designere arbejder i dag, ser intet galt i at kræve betaling forud.
Mon ikke 49Brands laver et nyt design hvis kunden er fuldstændig utilfreds med resultatet. 

Mvh
Asger Emborg

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)