Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere webshops under ét CVRnummer?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 39
Fra  Midtgaard Group Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)
Har lige et spørgsmål jeg er lidt i tvivl om.

Jeg har en fuldt fungerende webshop - en ny er under opførsel og derudover opstartes en yderligere. De 3 webshops sælger 3 forskellige varekategorier.

Iflg. loven skal jeg momsregisteret ved en oms. på 50.000 pr. år og jeg er nu nødtil at lade mig CVR registere - og importregistrering.

Kan jeg oprette ét cvr (inkl. import reg.) og så have mine 3 webshop derunder.

- Er det lovlig?
- Findes der evt. anden og lettere måde?

Jeg tænker umiddelbart at det ville være det nemmeste rent regnskabsmæssigt

Håber på der er nogen der lige vil bruge et par sekunder på at besvare dette indlæg :)

- Henrik

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 39
Fra  Midtgaard Group Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Den fungerende webshop sælger butterfly, solbriller, slips, seler o.lign. Den der er under opbygning nu kommer til at sælge mobiltilbehør og den 3 kan jeg ikke løfte slørret for men den kommer også ti lat sælge ting over nettet. Dvs alle shops sælger og sender alt ud til kunder.

Fra Skibby
Tilmeldt 14. Sep 12
Indlæg ialt: 35
Fra  www.altomvarebiler.dk Skrevet kl. 06:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik!

Som Simon skriver, så er det ikke noget problem i forhold til branchekode, og det er klart mest overskueligt at samle alle tre under samme CVR-nummer. Også regnskabsmæssigt.

Husk bare, at du kun kan have ét CVR-nummer som enkeltmandsvirksomhed. Skal du bruge flere, kan du få et SE-nummer.

Jeg har været freelance journalist i mange år, men for et par år siden oprettede jeg et website sammen med et par kollegaer. Vi ville lige se, hvordan det udviklede sig, før vi satte den helt store virksomhedskonstruktion i værk. Så for at holde de to ting adskilt, fik jeg et SE-nummer til siden.

Det fungerer fint. Du kan se den her på www.altomvarebiler.dk (man skal jo benytte sig af enhver mulighed for at promovere :-) )

Vh

Thomas

Fra Sønderborg
Tilmeldt 10. Apr 11
Indlæg ialt: 133
Fra  MMASHOP.DK Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens have det under et cvr nummer, fra min vinkel og det nemmeste regnskabs mæssigt.

www.mmashop.dk  Alt til MMA, Karate,Kickboxing,Taekwondo,Judo,BJJ,Jiu Jitsu,Muay Thai, Kosttilskud, Streetwear og trænings udstyr.

Husk at se vores blog - www.mmashop.dk/blog

Vi er skam også på google med nyheder om MMA Udstyr https://plus.google.com/+MMAShopDK

Følg vores RSS Feed: http://www.mmashop.dk/index.php?route=feed/google_product_feed

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)