Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bestillings- og betalingsapp nomineret :) Vi er glade

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej med-Aminoer

Vi har nu været i gang med vores startup, Zerved i halvandet år, hvor vi hjælper steder som Koncerthuset, Parken, Brøndby Stadion og en lang række mindre barer og fast food steder med at tage imod bestilling og betaling fra gæsternes smartphones. Og vi er gået internationalt fra starten - og har snart flere rigtig store kæder på i udlandet. 
Vi er lige blevet nomineret til Ivækst prisen i Born Global kategorien - og det er vi sindssygt stolte over. Så når I i forvejen er inde og stemme på nogle I kender i de andre kategorier, må I meget gerne smide en stemme i vores kategori også. Hvis I synes vi har fortjent jeres stemme, bliver vi både stolte og glade - men meget hårdt felt vi er oppe imod. 
Vi har gået fra 3 mand med en god ide til 9 mand fordelt på 4 lande (2 kontinenter) - og har lukket salg i 2 lande og har en lang række potentielle kunder, der står klar i de 2 andre lande.

Jeg synes bare jeg ville ud med det. Og animere folk til at stemme - uanset hvor den lander :)

http://ivaekstprisen.ivaekst.dk/stem.php 

(PS: Er du VC eller lignende, og synes vi er interessante, så søger vi faktisk kapital lige nu - tøv ikke med at kontakte os) 

Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 05:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med nomineringen!

Jeg har smidt en stemme på jer.

Mvh Carsten

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Carsten...

Det var sympatisk af dig.

Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)