Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner til high end fashion shop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jun 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har længe gået med ideen om at starte min egen tøj butik op, jeg synes selv at jeg har fundet en god niche som helt bestemt har noget potentiale på det danske marked. Jeg har i en længere periode været skribent på sitet www.hypebeast.com, et af de mest populære streetwear fashion blogs i verdenen, samt har de over 1 mil. likes på facebook. Samt har jeg skrevet på en mindre site i vækst som hedder www.dapperism.com. Så alt omkring selve branchen for high end fashion er jeg godt med på.

Det jeg søger er en person som vil være med til dette projekt  jeg ser gerne at du har en vis viden omkring branchen og er meget engageret omkring det. Men også har erfaringer/viden omkring suppliers osv. 

For at være mere præcist omkring det som jeg vil sælge, så er det brands der er baseret på hype. Det er en branche som er utrolig populær i andre lande USA, Kina, Frankrig osv. Men hvor i Danmark kun er en enkelt udbyder af disse produkter. 

Jeg har en forretningsplan klar som jeg vil præsentere for vedkommende som skulle være interesseret i det, det inkl. bl.a. en præcis forklaring af konceptet, hvilke brands som jeg vil sælge osv.

Jeg er selvfølgelig åben for inputs fra andre folk.

Håber at høre fra folk!

Tilmeldt 11. Nov 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

det svært for mig at høre hvad du præcist søger fra din partner.. er det kapital.. kontakt formidling til andre butikker i danmark.. har du priser på frabrikanterne der skal levere.. har du eksempelvis en ide om hvad det skal koste at tage disse mærker, i henhold til mængde og forsendelse osv.. vil sætte pris på mere info.. har nogle kontakter markedet.. men det hele afhænger jo af hvem der har salgs retten til disse mærker, og hvilken platform du vil sælge fra.. web eller lokal shop.. afventer svar Thomas

 

 

Tilmeldt 20. Jun 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas, ja jeg kan godt se at det er lidt upræcist.

Men det jeg søger er selvfølgelig noget kapital, udover det søger jeg en som har noget erfaring med at købe ind fra fabrikanterne som har præcist styr på priser, mængde osv. da jeg selv kun har researchet omkring det, men aldrig gjort det selv. 

Jeg ser også gerne at vedkommende har nogle kontakter i branchen allerede, da det som sagt godt kan blive svært at få fat i nogle af de brands som jeg ønsker, men bestemt ikke umuligt. 

Platformen som jeg vil sælge fra er webshop, det er i hvertfald udgangspunktet. 

Tilmeldt 20. Jun 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)