Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overførsel til udenlandsk leverandør - SWIFT copy record.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.

I forbindelse med betaling til min udenlandske leverandør har han nu bedt om en SWIFT copy record. Jeg er klar over hvad en SWIFT kode det er, og det har jeg også tilsendt ham, men han skal bruge en SWIFT copy record for at kunne hæve pengene.

Jeg har googlet lidt, men det har ikke gjort mig klogere. Er der nogen som ved, hvad det er, og givet fald ved hvordan jeg anskaffer med denne record?

Jeg håber der er nogen som kan hjælpe.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Han har vist tænkt at han ville have pengene via western union, der får indbetaleren en kode som man skal overdrage til modtageren af pengene, og når han så oplyser den, kan han få pengene....

har han ikke nævnt western union?

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12670
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Din bank burde da ikke hjælpe dig. 

 

Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Beløbet er overført via. Min bank til hans bankkonto, og jeg har ikke modtaget noget udover en kvittering for at pengene skulle være overført. SWIFT copy record, er det noget som du er stødt på før?

Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil under alle omstændigheder kontakte min bank i morgen, men det er jo altid lidt rart hvis der er nogen som kunne give mig en god forklaring og berolig et forvirret sind Smile

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46519
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror bare din forbindelse bruger et ord som er oversat fra hans orignalsprog men at han beder dig om kvittering for at beløbet er overført (via swift nr) og det kan din bank hjælpe med hvis ikke du kan se det i netbanken

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
jeg tror bare din forbindelse bruger et ord som er oversat fra hans orignalsprog men at han beder dig om kvittering for at beløbet er overført (via swift nr) og det kan din bank hjælpe med hvis ikke du kan se det i netbanken

Tusind tak John. Jeg kontakter min bank i morgen tidlig.

Og tak til alle jer andre også.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)