Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis wordpress video themes

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 111
Fra  BCB Business I/S Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er ved at starte en ny hjemmeside op, som skal være ligesom retardo.dk

Er der nogle der kender forskellige videothemes, ligesom retardo.dk. Jeg har ledt, og kan ikke finde et.

Krav til themes:

View tæller

Lige lidt retardo.dk

På forhånd, tak! 

Hilsen Anders Toft Braun

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 4. Jun 13
Indlæg ialt: 101
Fra  Roop webudvikling Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders.

Jeg ved ikke, om der rent faktisk findes et gratis theme til formålet.

Ville bestemt heller ikke vælge at bruge WP til formålet, men det er så en anden snak:-) Der findes et theme der hedder, Sam Video, der efter sigende skulle være ok.

Hvis du lejer rundt med tankerne om gratis themes og billige websites, så vær opmærksom på, at et videosite med brugere, vil kræve en jævn hård hosting løsning, mere så du ikke sidder og tænker at det hele kan klares for en hundredekroneseddel.

Du skal også gøre dig tanker om filformater o.l, videoer skal jo helst konverteres:-)

At starte et projekt op a la siden du refererer til, er ikke noget man lige hurtigt gør over natten for små penge.

Fra Stenløse
Tilmeldt 4. Jun 13
Indlæg ialt: 101
Fra  Roop webudvikling Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Men det er ikke forbudt at lære af sine fejl, jeg ser de største fejl begås der hvor man tror ting bliver 100% i første forsøg.

Lige meget hvor mange bøger man læser og lige meget hvor mange fancy kurser man kommer på er det i sidste ende sine fejl man lære mest af. så lav du en en video side med et gratis tema ;-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)