Jeg vil give Jan ret, datingmarkedet er virkelig svært og hårdt presset.
Tiderne du taler om, hvor netdating var et tabu er så længe siden nu, at folk for længst har accepteret måden at gøre det på. Det "voksne" publikum har skam taget det til sig, mere end de yngre aldersgrupper, som primært bruger facebook (også til det formål). Mastodonterne på markedet som Dating, Zoosk, Meetic, FirstDate osv. har alle langt over 50.000 brugere i Danmark og det er blot nogle af de store spillere på det "generelle" datingmarked. Dertil kommer en række niche orienterede sites som EliteDaters, SeniorDating, Scor (hvis man kan tage den med) og flere andre. Udover online dating sites skal du i krig mod det meget populære koncept, Running Dinner, der arrangerer middagsaftaler med flere personer ad gangen.
Alene markedsføringen i et nyt datingsite, vil kræve kapitalindsprøjtning af en anden dimension.
Du har ret i, at datingmarkedet fortsat vokser, men for hvem vokser det? Mit bud er, at det vokser for de, der allerede har en solid brugerdatabase.