Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner til dating site

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Sep 13
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino’s
Jeg byggede i foråret et dating site, baseret på en ide om at gøre online dating mere afslappet ifht. at skulle sende et ”brev”. Derfor har jeg et produkt klar hvor der er mange flere muligheder for at starte en samtale. Forretningskonceptet er også anderledes end de eksisterende dating sites.

Den eneste grund til jeg ikke har lanceret sitet endnu er af økonomiske årsager. Jeg vil gerne være sikker på at have penge til mindst et års stabil og hurtig drift.
Dvs. at en potentiel partner skal kunne skyde et beløb ind i projektet. Herunder er listet de beløb som er absolut minimum for at starte op:
-    Hosting (dedikeret) + Amazon S3 (til billedhosting) ca. 10-15.000,- første år.
-    Diverse software ca. 5000,-
Derudover kommer evt. markedsføring m.m.

Din procentdel af projektet afhænger af faktorer som indskud, kompetencer, netværk m.m. Denne del forhandler vi om.
Jeg kan fremvise demo af site + forretningsplan jeg lavede i sin tid. Men jeg sender det altså ikke bare ud til alle der skriver hej – der skal være en reel interesse i at gå med i projektet ;-)

Send mig en privat besked hvis du er interesseret – meget gerne med et tlf. så vi kan snakke om det.

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

slettet

Fra Odense
Tilmeldt 11. Nov 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det lyder meget spændende. Men, er dating markedet ikke ved at være lidt slidt. Nogle få aktører sidder hårdt på markedet og resten kommer og går.

Jeg har nogle gode investorer bag vores virksomhed men ide'erne skal være unikke før de springer på. Hvorfor tror du at dit dating site bliver en succes ?

Tilmeldt 3. Sep 13
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Rishede van Nek:

Det lyder meget spændende. Men, er dating markedet ikke ved at være lidt slidt. Nogle få aktører sidder hårdt på markedet og resten kommer og går.

Jeg har nogle gode investorer bag vores virksomhed men ide'erne skal være unikke før de springer på. Hvorfor tror du at dit dating site bliver en succes ?

Hej Jan

Jo dating markedet er slidt - og så alligevel ikke. Online dating er blevet en "acceptabel" måde at møde dates. Hvor det før i tiden var lidt tabu. Jeg er ret sikker på det fortsætter med at vokse. Specielt for aldersgruppen der ikke går i byen hver weekend mere.

Kan vi evt. snakke ved i privat besked ang. dit sidste spørgsmål?

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil give Jan ret, datingmarkedet er virkelig svært og hårdt presset.

Tiderne du taler om, hvor netdating var et tabu er så længe siden nu, at folk for længst har accepteret måden at gøre det på. Det "voksne" publikum har skam taget det til sig, mere end de yngre aldersgrupper, som primært bruger facebook (også til det formål). Mastodonterne på markedet som Dating, Zoosk, Meetic, FirstDate osv. har alle langt over 50.000 brugere i Danmark og det er blot nogle af de store spillere på det "generelle" datingmarked. Dertil kommer en række niche orienterede sites som EliteDaters, SeniorDating, Scor (hvis man kan tage den med) og flere andre. Udover online dating sites skal du i krig mod det meget populære koncept, Running Dinner, der arrangerer middagsaftaler med flere personer ad gangen.

Alene markedsføringen i et nyt datingsite, vil kræve kapitalindsprøjtning af en anden dimension.

Du har ret i, at datingmarkedet fortsat vokser, men for hvem vokser det? Mit bud er, at det vokser for de, der allerede har en solid brugerdatabase.

Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må gerne give lyd fra dig, hvis det stadig er aktuelt..

Tilmeldt 3. Sep 13
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eugene

Tak for din feedback. Jeg kender godt markedet, da jeg undersøgte det i forbindelse med min forretningsplan. Listen er lang og der er flere halvstore spillere også som du ikke har nævnt. Der er dog generelle fællestræk og irritations momenter ved disse eksisterende dating sites. For lige at nævne et par stykker:

- Fake profiler der lokker folk til at betale for at kunne læse en besked
- Ikke gennemskuelige tilbud. Det kan være svært at finde ud af hvad man reelt betaler for og pludselig er der trukket flere penge fra ens konto

Jeg tror på at en ny tilgang til konceptet "dating site" vil have en reel chance.

Ang. markedsføring: Så er jeg helt enig. Hvis man vil kører den klassiske tilgang til det så vil det kræve et stort budget. Men der findes heldigvis gratis alternativer :-)

Tilmeldt 10. Apr 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Awezom

 

Er dit indlæg stadig aktuelt eller har du fundet en forretningspartner?

 

Mvh

Solati

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)