Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ApS stiftelse

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

rent burokratisk er det vel nok nemmest herfra at oprette et ApS i Danmark for dig - jeg synes du skal ha et engelsk behov - i form af forretning i UK før jeg ville overveje det

Beløbet til din aps konto skal bekræftes. Banken KAN men takker ofte nej eller tager et godt gebyr, da det er en let kompliceret sag hvor de skal digitalt signere med en signatur som ikke bare bankrådgiver eller erhvervsrådgiver kan - men feks revisor eller advokat har en klient konto man kan indbetale til og så bekræfter de beløbet. Det koster et par tusinde men giver så normalt også standard vedtægter osv oven i

Du kan ikke selv bekræfte beløbet og som nævnt takker de fleste banker ned til den service. Jeg aner ikke om din vil og hvad det koster der

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Tak for din respons.

Vi er flere om projektet, hvoraf en af os sidder i London. Der sidder også en i New York, men den mulighed er ikke i vores overvejelser.

Jeg er glad for dit svar - jeg tolker det lidt som om, at jeg godt kan forhandle mig til den service i banken. Især i en bank som Nordea kunne jeg forestille mig, at det var muligt. Er det rigtigt forstået?

Vedtægter og papirer er oprettet og underskrevne. Derfor mangler vi kun at få underskrevet vores kapitalforhold for at være officielt registreret.

Mvh Alexander

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

det er rigtigt forstået at det er muligt for banker via en ret kompliceret procedure at signere ( det skal op i systemet for at måtte påtage sig det ansvar med en helt speciel digital signatur)

Det er også klart at de fleste banker takker nej  og jeg ved ikke om Nordea gør, tror det afhænger af det øvrige kundeforhold, men for 1500 kr får man en advokat ind over med klientkonto og det anser jeg for lettest

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 03:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Ahle Bæk:
Især i en bank som Nordea kunne jeg forestille mig, at det var muligt

Interesant ... jeg var af den opfattelse at de store bankerne havde afskaffet service-begrebet ;-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)