Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God Amerone - kom med anbefalinger

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej John

Jeg smider lige en af mine buddies en besked, som arbejder i en vinhandel. Så må han lige finde nogle gode flasker Amerone ;) 

Udover Amerone, vil jeg faktisk udover, foreslå Jacobsen Golden Naked eller Jacobsen Julebock, som er perfekte til julemaden. 

Vender tilbage, når jeg har fået en konkret svar fra ham med foreslag til Amerone og pris :)

MVH Mark

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

 

Jeg skal bruge nogle kasser Kvalitets Ripasso til kunde julegaver,  Hvad kan du evt. anbefale? 

 

Mvh

Ravn

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark | Parfume-S:

 

Udover Amerone, vil jeg faktisk udover, foreslå Jacobsen Golden Naked eller Jacobsen Julebock, som er perfekte til julemaden. 

 

Fy for den lede !  Det bliver vist ingen succes til anden, gåsen eller kalkunen! 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Koudahl:

Jeg synes du skulle tage futterne og besøge Amaroneshoppen, Peter Bangsvej 107, 2000 Frederiksberg.

 

Der ville jeg selv kaste mig over Antolini's Amarone i årgang 2004 (til nød 2003).

Mikael har nok Danmarks bedste sortiment af Amaroner - så du kan let blive fristet.

det er så da det jeg gør - er jo inden for let rækkevide tak

@ravn - Ripasso? Jeg kender ikke møjt til den MEN husker nogle Ripasso double pasato eller hvad de kan ha heddet - kørt to gange gennem går jeg ud fra, vist en gang rent og en gang med tilsætning af en mere tørret drue? - men det er ude i "vintåger" med hukommelsen - som smagte helt himmelsk - nogen kan sikkert bringe det på plads

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Fy for den lede !  Det bliver vist ingen succes til anden, gåsen eller kalkunen! 

Nu var det ikke til dig, men faktisk 2 rigtig gode speciel juleøl lige til netop dette formål. Men klart, en smags sag ;)

Tilmeldt 15. Nov 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 15. Nov 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Flensborg
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt fra Zenato i Italien (I bunden af Gardasøen) plejer at være et hit hjemme hos os:

http://www.theis-vine.dk/vine/roedvin/italien/veneto/san-benadetto-di-lugana/2008/amarone-della-valpolicella-classico-12265.asp

http://www.theis-vine.dk/vine/roedvin/italien/veneto/san-benadetto-di-lugana/2007/amarone-riserva-sergio-zenato-13198.asp

Hvis nogen af Jer er til dessertvine så prøv denne:

http://www.theis-vine.dk/vine/dessertvin/italien/veneto/san-benadetto-di-lugana/2006/recioto-della-valpolicella-classico-halve-7933.asp

Den er simpelthen alt for god, det er min foretrukne til næsten enhver slags dessert!

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Henrik Koudahl:

Jeg synes du skulle tage futterne og besøge Amaroneshoppen, Peter Bangsvej 107, 2000 Frederiksberg.

 

Der ville jeg selv kaste mig over Antolini's Amarone i årgang 2004 (til nød 2003).

Mikael har nok Danmarks bedste sortiment af Amaroner - så du kan let blive fristet.

det er så da det jeg gør - er jo inden for let rækkevide tak

Hej John,

Tillader mig lige at bringe tråden op igen.

Jeg nåede desværre ikke forbi Fr.berg og følge Henrik´s tip.

Fik du nydt den til anden og kunne den anbefales? (vi holder en forsinket julemiddag i Januar og vil høre om det var værd at køre forbi)

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)