Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God Amerone - kom med anbefalinger

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg skal bruge 6 flasker god Amarone til Juleaften. Ikke Amarone til 104,95 fra det lokale supermarked, da min erfaring med dem er, at de ikke smager som rigtig Amarone. Det er ikke fordi jeg er ligeglad med prisen, det er jeg slet ikke, jeg vil bare betale det som behøves for at få det rigtige produkt til Julenmaden.

Kom lystigt med erfaring om god amarone og hvor man køber - evt over nettet - Henrik Koudahl har måske også et fif med en amarone side om jeg ikke husker helt galt?

venligst John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu risikerer jeg nok at få hug for ikke at svare på hvad der bliver spurgt om, men håber at det går an :-)
Har du overvejet noget andet en Amarone? Personligt vil jeg sige at det er alt for kraftig en vin til det man typisk spiser til Jul i Danmark.

Ihvertfald er her lidt inspiration til en super lækker vin, lige nu til en god pris.

http://www.philipsonwine.com/default.aspx?p=24&sku=62151307

 

Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :
http://www.carlomerolli.dk

Du kan både købe på hans hjemmeside og i hans butik i Holte. Top service og gode vine.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Den foreslåede Brunello ville jeg til gengæld ikke anbefale. Alt får hård i frugt- og garvesyre til den generelle danske smag.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

fine forslag. Jeg er også glad for Brunello d m - men nu er det ligesom blevet en tradition over ganske mange år at drikke Amarone og JA, det er ikke let at finde en vin der finder sig i and og slet ikke i rødkål - men med lidt koldt vand at skylle mund i inden man kommer Amaronen derind, så synes jeg faktisk det matcher Julemaden rigtigt godt - og bytter jeg type helt, vil de nu voksne unger med kvindfolk og børnebør mene, det er lidt som at pynte en tuja op som Juletræ i stedet for granen. De har set Amarone på bordet den aften i guderne må vide hvor mange år :)

Resten af året bruger vi så lystigt til helt andre typer

Gode forslag til nu - keep them coming hvis i har flere, ellers bliver det nok det viste netbud

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Jun 12
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Urhskov vine fra Herning SUPER butik de har nogle helt fantastiske vine, samt meget andet, har kun kun godt at sige om dem
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er i tvivl, kan jeg kun anbefale http://www.lahvino.dk. De har et stort udvag af Amarone og vil være i stand til at vejlede dig til lige præcist den der passer dig.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
og bytter jeg type helt, vil de nu voksne unger med kvindfolk og børnebør mene, det er lidt som at pynte en tuja op som Juletræ i stedet for granen. De har set Amaronepå bordet den aften i guderne må vide hvor mange år :)

Det argument kan ikke slås :-)
God jul! Smile 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skulle tage futterne og besøge Amaroneshoppen, Peter Bangsvej 107, 2000 Frederiksberg.

 

Der ville jeg selv kaste mig over Antolini's Amarone i årgang 2004 (til nød 2003).

Mikael har nok Danmarks bedste sortiment af Amaroner - så du kan let blive fristet.

 

 - og så ville jeg tage 6 fl. af Zardinis "Rosignol" - lavet som en amarone til alm hyggen med fruen gennem vinteren.....

/Henrik 

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)