Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på side om lystfiskeri

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg har tidligere fået god feedback på min side om lystfiskeri, hvor det er muligt at uploade fangstrapporter. Jeg har efterfølgende foretaget mange ændringer, og har nu endelig fået tid til at lave den "færdig".

Jeg arbejder på et udbygge siden med en række funktioner, men er først interesseret i at få feedback på den nuværende side, og hvordan jeg skal markedsføre den for at få brugere til siden.

Jeg overvejer bl.a. at købe endegrej som f.eks. blink og spinnere, og så tilbyde at de første 10-20 personer der tilføjer 5 fangstrapporter med et billede, får tilsendt f.eks. et gratis blink. Hvad synes i om dette?

Der mangler indhold på siden, men inden jeg begynder at skrive artikler og nyheder, vil jeg gerne vide hvordan siden opleves. I skal være velkomne til at oprette en bruger og teste.


Siden hedder www.fiskeboksen.dk

Jeg ser frem til at modtage jeres feedback.

Venlig hilsen
Mikkel

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel.

Elsker de her "oprigtige" hjemmesider, hvor skaber tager udgangspunkt i personlige interesser.

Det første der umiddelbart falder mig ind, når jeg besøger siden er, at jeg ikke med det samme ser formålet/ideen med siden. Som du selv skriver, vil der komme artikler o.l hvilket er en rigtig god idé. Du skal måske også overveje at gøre en enkel eller to USP klar, altså et par budskaber, som brugeren skal opfange med det samme for at engagere sig yderligere i siden.

Du kan måske også komme med nogle praktiske info omkring fisketegn, lovgivning, fisketure i udlandet osv... Alt tæller og hjælper brugeren til at forstå, hvad din side kan.

Synes absolut det er spændende og fin tanke, at du vil købe præmier for at knytte dine brugere. (har selv lige købt en iPad for at få nogle brugere til min Bold & Betting hjemmeside, så lad os se om det hjælper). Når du har skrevet nogle tekster og fået siden til at byde på lidt mere, kunne du snildt overveje at markedsføre den via adwords.

Mvh Eugene

Fra København
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eugene,

Tak for din feedback. Du har nok ret i at jeg skal gøre det mere klart hvad ideen med siden er, og forsøge at engagere brugeren mere. Jeg vil prøve at se hvordan jeg kan få det implementeret på siden. Endnu en gang tak :)

Jeg hører meget gerne hvis der er flere der ønsker at give feedback på siden.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fin side med roligt design der falder i min smag (man der er man jo også forskellige).

Jeg har lige fra barns ben fisket periodisk meget. Og med det mener jeg. At så fisker jeg rigtig meget i en periode. Og så står det lidt stille. Og så vender jeg tilbage og fisker igen osv.

Så ja har/ og fikser i perioder stadig rigtig meget. Og som regel tager jeg af sted 1 gang årligt når hornfiskene kommer (det er dog smuttet de 2 sidste år på grund af ombygning og lille barn osv).

Og perioden op til hvor hornfiskene kommer (tommefingerregel er man siger de er her 1 weekend i maj). Der går jeg altid ind på www.fangster.dk Som nok de fleste gør. Og der søger jeg så på Fyn for at se om der er kommet nogle rapporter ind på de er kommet til Fyn.

Og det jeg vil frem til er. At det er netop denne funktion jeg savner på din side (eller om jeg bare ikke kan se den?)
Funktionen der gør man kan søge rapporter ud fra områder f.eks. Fyn.

I forhold til at blive spredt på internettet. Der skal du selvfølgelig findes på Google. Men ellers f.eks. scan fangster og se hvem der linker til dem. Og se om det er muligt at få nogle af disse til også at linke til dig osv.

Fin side. Pøj pøj

Kim Wink

Fra København
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Mange tak for din feedback, det er værdsat. Du har helt ret. Jeg sørger for at få det tilføjet. Databasen er allerede klar til det, så det er ikke det store problem at tilføje :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)