Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil gerne starte eget firma - mangler lidt hjælp :)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Oct 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Jeg er ny her på siden , så er lidt i tvivl om jeg poster det her det rigtige sted :)

Som overskriften antyder så har jeg en drøm! En drøm om at starte min egen butik - men vil starte i det små med et online salg og ligeså stille lade det bygge sig selv op.
Den skal sælge brugskunst / bolig artikler / interiøre - og jeg har en klar ide om hvilken stil / type jeg vil henvende mig til.
Jeg har læst en del på nettet om online salg - salg online er ikke nyt for mig da jeg har gjort dette som privat person, så ved godt hvordan kunderne forventer at blive behandlet og ikke mindst hvordan an selv vil blive behandlet :) Men det kan knap måle sig når man driver det som en forretning da der er meget på spil.
Jeg har overvejet meget hvordan jeg skal starte og er faldet over ordet dropshipping som tiltaler mig meget pga den lave omkostning der er med dette og man ikke behøver en fysisk lager ,men bliver holdt tilbage pga jeg ikke kan finde hoved og hale i hvilken type virksomhed jeg kan stole på - har dog læst mig frem til at det er klogest at holde mig inde for EU pga toldregler osv.

-Nogen der kan anbefale nogen der dropshipper brugskunst/bolig artikler/interiøre ?

Jeg skriver herinde i håb om at jeg kan få lidt råd og sparring fra nogen som er kommet et skridt længere end mig og som kan guide mig lidt igennem denne jungle det er at starte en virksomhed alene ang alle de regler der og som man skal forholde sig til :)

På forhånd tak.

T.K
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)