Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket webshop system?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg sidder med en idé og et koncept til en webshop, som jeg nu har besluttet mig for at føre ud i livet. Jeg føler mig på rimelig sikker grund i mange aspekter af min idé, der er dog en vigtig beslutning jeg fortsat skal have taget.

Hvilket shop-system skal jeg bruge? Jeg ved at emnet har været vendt mange gange, men jeg synes det er lidt en jungle og håber derfor på nogle brugbare svar :-)

Jeg påtænker én af disse muligheder:

1. www.mono.net

2. www.shopify.com

3. www.smartweb.dk

4. www.dandomain.dk  (deres webshop system)

Mit udgangspunkt er at, det skal være et cms-system der ikke kræver meget viden om kodning (helst ingen) for at kunne lave et flot og præsentabelt site med tilknyttet betalingsmodul.

Jeg kan godt lide ideen som Dandomain tilbyder, en fast månedlig pris og med betalingsgateway og mulighed for at tilkøbe flere moduler senere.

Er der nogle, der har erfaringer med de nævnte eller eventuelt nogle bedre alternativer?

Med venlig hilsen
René Nielsen

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skal du sælge og hvordan skal shoppen se ud ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 23
Fra  WebGents ApS Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René,

Tjek eventuelt også vores system - Smartshoppers, som et femte alternativ :-)

http://smartshoppers.dk/

Tjulahop fra Mic

Tilmeldt 3. Sep 13
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Af de nævnte systemer har jeg kun erfaring med smartweb/wannafind's system. Og det er super nemt og brugervenligt efter min mening. Du kommer langt med deres "basic" løsning.

Men hvis folk skal hjælpe dig bedre så er du nok nød til fortælle mere om hvilke typer produkter og hvilke muligheder der skal være på produktbestillings siden :-)

Tænk også over hvilke betalingsmuligheder samt betalingsgateway du ønsker og undersøg om de forskellige systemer har disse integrationer klar.
Tilmeldt 3. Sep 13
Indlæg ialt: 40
Fra  id-factory.dk Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Er der nogen grund til at du nævner 5 muligheder der alle faktisk IKKE er shopsystemer, men snarere shop-services?

"Rigtige" shopsystemer, som du selv siger "cms"'er behøver ikke koste noget.

Magento fås i en gratis udgave. Det er et shopsystem som er bygget til at håndtere de største butikker, bla. med mulighed for at have flere butikker på samme kerne.

Prestashop er et hurtigtvoksende shopsystem der sælger sig på at være "light-weight". Dette er også gratis.

Til vores alle sammen elskede WordPress, er der kommet et plugin der hedder Woocommerce. Dette er efter min mening KUN til små butikker, men også dette er gratis.

Mit råd vil være - drop de der service providers. Bare det at du bruger udtrykket "cms" får mig til at tro at du er rigeligt kompetent til at anvende Magento, Prestashop, Woocommerce etc.

Selvfølgelig skal det sættes op på din side, men at fastlåse sig hos en service provider ville jeg undgå.

Dbh.
Dan 

Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Michael:

Hvad skal du sælge og hvordan skal shoppen se ud ?.



Hej Michael

Det bliver en shop med tekstiler med egne motiver på - dog med et twist der gør shoppen unik.

Som udgangspunkt er jeg på udkig efter et simpelt og enkelt setup, der er nemt at administrere og så skal jeg have mulighed for at sætte mit præg på grafikken.

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
MandMedHat:

Hej René,


Tjek eventuelt også vores system - Smartshoppers, som et femte alternativ :-)


http://smartshoppers.dk/


Tjulahop fra Mic




Det vil jeg tjekke ud ;-)

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også se en Wordpress webshop her bygget med Woocommerce. http://kingbo.dk

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
infini:

Hej,



Er der nogen grund til at du nævner 5 muligheder der alle faktisk IKKE er shopsystemer, men snarere shop-services?


"Rigtige" shopsystemer, som du selv siger "cms"'er behøver ikke koste noget.


Magento fås i en gratis udgave. Det er et shopsystem som er bygget til at håndtere de største butikker, bla. med mulighed for at have flere butikker på samme kerne.


Prestashop er et hurtigtvoksende shopsystem der sælger sig på at være "light-weight". Dette er også gratis.


Til vores alle sammen elskede WordPress, er der kommet et plugin der hedder Woocommerce. Dette er efter min mening KUN til små butikker, men også dette er gratis.


Mit råd vil være - drop de der service providers. Bare det at du bruger udtrykket "cms" får mig til at tro at du er rigeligt kompetent til at anvende Magento, Prestashop, Woocommerce etc.


Selvfølgelig skal det sættes op på din side, men at fastlåse sig hos en service provider ville jeg undgå.


Dbh.
Dan 



Hej Dan

Du har helt ret i, at der er en grund til jeg nærmere er på udkig efter shop-services end decideret shop-systemer.

Jeg har tidligere lavet eller serviceret løsninger lavet i OpenCart, Joomla og endelig et CMS system lavet af et bureau og når min egen kunnen ikke kunne slå til, har jeg alligevel skulle have udviklere på.

Netop på grund af tidligere erfaringer (måske har jeg været uheldig) er jeg nu på udkig efter en mere standard og gennemtestet løsning - shopservice om du vil - hvor jeg kan lave sitet unik ved at have indflydelse på grafik og og helst uden at tænke på kodning overhovedet.

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René,

Vil helt klart anbefale Shopify, hvis du ikke aner noget om koder og vil spare dig selv for en masse tid! Har ikke hørt om mono.net før, men vil foretrække shopify det det er en meget gennemtestet platform, samt det har en masse apps. Så er deres support i top. De vil nok også være her om 5 år. Hvis du vælger Shopify kommer du ikke helt galt i byen, flere danske webshops har succes med denne platform, nogle har så valgt at skifte over til f.eks. magento. Men Shopify er en god start til en ny webshop. 

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)