Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med webhallen.com

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Oct 13
Indlæg ialt: 86
Fra  Brandman.dk Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg skal have købt mig en ordentlig computer, og jeg så på et prisindeks at webhallen.com er klart billigst. Men er der nogle af jer der har erfaringer med dem?

For jeg gider ikke at spare et par tusinde for derefter at trækkes med en umulig leverendør :-)

Pft

Martin Lund

Tilmeldt 9. May 13
Indlæg ialt: 66
Fra  Rasmus-Koelln.dk Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 4. Oct 13
Indlæg ialt: 86
Fra  Brandman.dk Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

OK fedt at høre, for jeg var nemlig også lidt forvirret ift. anmeldelserne på TrustPilot. Derfor tænkte jeg at det var fornuftigt at spørge herinde 

Tak for det :-)

Mvh

Martin Lund

Fra kbh s
Tilmeldt 6. Mar 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Har altid været en god kunde der, indtil jeg ved et fejlkøb den forkerte vare (de hed næsten det samme) min fejl

Jeg aftaler så med kundeservicen via mail samme dag, at jeg godt vil købe den oprindelige vare mod bytte.

 den vare jeg ville have er dyrere end den forkerte jeg kom til og købe.

det er ok med kundeservicen og jeg venter spændt på den nye vare kommer på hylden igen

i butikken siger de så at det er over 14 dage, og de ka se en masse små ridser i den spejlglatte overflade, det forstår jeg ikke da den kun er brtugt 1 gang og er pænt lagt i samme box som den kom i igen.

butikken vil så kun give 50% tilbage.

 jeg handler ikke hos dem fremover med sådanne amatører

Tilmeldt 6. Mar 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Kim

Når man som kunde bringer en vare retur hvor hele den blanke overflade er dækket af ridser kan man ikke forvente at få det fulde beløb tilbage for sin vare.

Her hjælper det heller ikke at hænge butikken ud på nettet eller at true med dette i butikken eller på mail. Som jeg skrev til dig på mail henviser jeg til købeloven der siger at en forretning må fratrække værditabet på produktet når en vare ikke længere er som ny.  Du kan så som forbruger vælge at tage imod tilbudet eller lade være. I dette tilfælde valgte du at efterlade dit produkt og storme ud af butikken, men du svor at du ville hænge os ud på nettet.

Dit produkt ligger her på mit kontor og vil blive liggende indtil 1 april, hvorefter jeg vil smide det ud.


Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis historien fra din kunde er sand -så hold dig langt væk fra UK... Her modtager du sgu langt værre - som man er nødt til at æde... 

Der er ihvertfald sket en kommunikationsbrist imellem jer - som ikke er værd at reklamere for online :-)

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan at de har noget i købehavn:

http://www.webhallen.com/dk-da/info/vores_butikker/

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har handlet med Webhallen to gange. Én gang online og én gang fysisk i København.
Onlineoplevelsen var fin - ganske som forventet.

Den fysiske oplevelse var glimrende - jeg fik god og positiv betjening og et par ekstra gode råd med om mit produkt.

Jeg anbefaler varmt.

Hans 

Fra kbh s
Tilmeldt 6. Mar 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja de prøver og smøre den over på mig at den var ridset; musketbundtet står og tørre den af med en klud og går op til hans chef


Butikken vil så kun give 50% tilbage. (det drejer sig om ca 270,- de vil spare på den
forestilling)


Jeg har købt for mere end tusind af kroner hos dem, også alligevel prøver de og score de 270,-


I mailen fra dem skriver de så at de beholder vare i 7 dage, så bliver den smidt ud!

så er man da en gang amatører!


Handle hellere hos de store butikker, så er i fri for sådan noget her.

Tilmeldt 6. Mar 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kimss

Nu efterlod du selv varen i butikken og sagde vi blot kunne beholde vores lort.

Jeg har både i min mail og her skrevet at jeg beholder den indtil 1 april, hvilket er 25 dage.

Du er velkommen til at komme ind og hente den igen.

Ja vi tørte den af med en mikrofiber klud specielt beregnet til aftørring af af glas og følsomme overflader. Hvis vi ikke tørte den af, kunne vi ikke bedømme standen grundet fingeraftryk på den blanke overflade.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)