Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Digital postkasse

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 09
Indlæg ialt: 48
Fra  ANGLOFILIA Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skal oprette hele tre digitale postkasser til vores virksomheder. Problemet er bare, at der skal bruges Java til medarbejderunderskriften... og jeg har den sidste tid kæmpet i tiiimevis for at få bankerne og postens netshopsystem til at virke.

ENDELIG er det lykkedes med bank og post. Men medarbejderunderskriften kan jeg ikke få oprettet. Installationen dør bare. Blank skærm hos NETS.


Ringer til NETS for at få hjælp og sidder og venter i kø som nummer 36.

Da jeg endelig kommer igennem, er det "gode" råd at af-installere Java og installere den igen. Men jeg har IKKE lyst til at afinstallere den, for så risikerer jeg jo, at bank og post ikke længere virker.

Er det kun mig, der bander i øjeblikket?

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, jeg bander også. :D

Jeg kan ikke få lov at hente medarbejdersignatur. Når jeg prøver, får jeg bare at vide, at Java ikke har skriveadgang. Men det burde den have. Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal gøre ved det.

Så du er ikke alene.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mia:
Men jeg har IKKE lyst til at afinstallere den, for så risikerer jeg jo, at bank og post ikke længere virker.

Det gjorde jeg et par gange under den sidste store java-skandale her for nylig. Det sker der ikke noget ved. Og det er ikke svært. Og så snart du har installeret det igen, virker din bank, post etc. sandsynligvis nøjagtigt ligesom nu.

Men det ændrer ikke ved, at hele det "digitale postkasse-halløj" har været ekstremt besværligt og ufremkommeligt for rigtig mange af os. Nej, du er ikke ene om at bande. En privat virksomhed, der havde været så vanskelig tilgængelig havde ikke haft mange kunder i butikken. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har også haft problem med Java 45 - i forhold til bank, og måtte afinstallere og installere den igen, så fejlen lå i java (på min kones computer)

Start med trods alt at geninstallere java

Prøv evt en helt anden browser - iexplorer, google .- firefox og se om ikke EN af dem viser sig bedre med java til formålet

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Aug 09
Indlæg ialt: 48
Fra  ANGLOFILIA Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er trods alt rart at vide... ;-)

Tilmeldt 27. Aug 09
Indlæg ialt: 48
Fra  ANGLOFILIA Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Birte: Nej, præcis. Og jeg har en lumsk fornemmelse af, at den digitale postkasse ikke nødvendigvis kommer til at gøre livet nemmere for os. Jeg håber, at jeg tager fejl... ;-)

Tilmeldt 27. Aug 09
Indlæg ialt: 48
Fra  ANGLOFILIA Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

John: Ja, jeg kommer nok ikke udenom en geninstallation. Da jeg bøvlede med posten, hjalp det faktisk at skifte browser, som du skriver... :-)

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Prøv evt en helt anden browser - iexplorer, google .- firefox og se om ikke EN af dem viser sig bedre med java til formålet

For mig virkede det, da jeg brugte Firefox i stedet for Safari. Tak for rådet.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)